مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

10:17 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۱۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

خبرگزاری میزان – مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

آیین تشییع این شهید بزرگوار با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، از میدان حسن آباد آغاز شد و مردم این شهید گرانقدر را تا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بدرقه کرده و با آن تجدید میثاق کردند.

حسن بابایی در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس اظهار کرد: امروز فضای سازمان ثبت اسناد با حضور این شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شد و کارکنان ثبت اسناد استقبال خوبی از این شهید گمنام داشتند و مراسم بزرگی برگزار شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در باران فتنه های امروز شهدا راهنمای ما هستند و خون شهدا امتداد خون امام حسین است این شهدا از حیث متفاوت برای ما شاخص هستند امیدوارم بتوانیم به نحو احسن ادای وظیفه کنیم.

وی در ادامه گفت: در این مراسم تمامی معاونان، مدیران و کارکنان ثبتی سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق حضور داشتند و مراسم با شکوهی را برگزار کردند.

گفتنی است پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس باحضور حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران همچنین معاونان، مدیران و کارکنان ثبتی سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و خیل عظیمی از مردم در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *