افزایش کیفیت ارائه خدمات از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است

11:26 - 25 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۶۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست اداره کل برنامه‌ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: افزایش کیفیت ارائه خدمات، بهبود رفتار با مراجعان، افزایش سرعت رسیدگی‌ها، بهبود و اصلاح فرآیند‌هایی که پاسخگویی به مردم و رسیدگی به پرونده‌ها را طولانی می‌کند از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در قوه قضاییه است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *