افزایش کیفیت ارائه خدمات از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، علیرضا یوسف زاده سرپرست اداره کل برنامهریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضاییه در گرگان اظهار کرد: افزایش کیفیت ارائه خدمات، بهبود رفتار با مراجعان، افزایش سرعت رسیدگی ها، بهبود و اصلاح فرآیندهایی که پاسخگویی به مردم و رسیدگی به پروندهها را طولانی میکند از اهداف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در قوه قضاییه است.
وی در این رابطه گفت: این طرح با مشارکت کارکنان بخشهای مختلف دستگاه قضایی دنبال میشود تا بتوانیم در همه بخشهایی که مردم با آن سر و کار دارند کیفیت و سرعت خدمات و پاسخگویی را بهتر کنیم.
به گفته یوسف زاده، پایان هر سال پس از دریافت و بررسی گزارش ها، استانهای برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع تقدیر شده و تندیس میگیرند.
وی افزود: مدل تکریم ارباب رجوع با همکاری یک تیم مطالعاتی دانشگاهی و الگوبرداری از کشورهای موفق در این حوزه و همچنین مطالعات تطبیقی و مصاحبه با خبرگان در دستگاه قضایی طراحی شده است.
گفتنی است یوسف زاده برای شرکت در جلسه مسئولان فرهنگی حوزههای قضایی سراسر استان و به منظور تبیین مدل طرح تکریم ارباب رجوع به گلستان سفر کرده است.