رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد

13:56 - 14 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۲۲۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مراجعه‌کنندگان به صورت چهره به چهره دیدار و جهت بررسی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه امروز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کردند دیدار و به پرونده‌های آن ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌ قضاییه انجام شد، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و هیئت همراه به استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعه کنندگان پرداختند و ضمن بررسی پرونده آن ها جهت تسریع در رسیدگی دستورات لازم را صادر کردند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با زحمات مضاعف موجبات دلگرمی مردم را فراهم کرده است بنابراین قدر دان و سپاسگزارم زحمات همکاران این مرکز هستیم.

وی افزود: توجه به خواسته های مردم و پاسخگویی به آن ها جزو وظایف ذاتی مسئولان و دست اندرکاران نظام است بنابراین ملاقات مردم با مسئولان قضایی در این مرکز موجبات رضایت مردم را فراهم می کند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: در ملاقات مردمی امروز برخی از مراجعه کنندگان شاید صدها کیلومتر را طی کرده بودند تا درخواست خود را در این مرکز مطرح کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی بیان کرد: درخواست های مردم در این دیدار پیرامون انحرافاتی بود که برخی از همکاران در رسیدگی های قضایی داشتند همچنین توقعاتی که برخی از دست اندرکاران مجموعه قضایی در راستای حل و فصل پرونده ها از ارباب وجود داشتند.

وی در ادامه گفت: مراجعان در این دیدار نگرانی هایی که احیانا از تبانی های پشت پرده برای ابطال و تضییع حقی وجود داشت را مطرح کردند که با توجه به ادله و مستنداتی که در اختیار آن ها بود اعلام شد پیگیری لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار کرد: مهمترین مسئله در تقاضا ها سرعت عمل برای توجه و رسیدگی به خواسته های مراجعان است که تلاش می‌کنیم این موضوع به استان ها نیز منعکس شود تا در حداکثر زمان ممکن ظرف ۱۵ الی ۲۰ روز مجموعه خواسته های مردم به نتیجه برسد.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی گفت: اگر جمهوری اسلامی و قوه قضاییه می‌خواهد در راستای تثبیت حاکمیت نظام، به ثمر رسیدن انتظارات مردم، عدالت و تحقق تعالی مورد انتظار رئیس قوه قضاییه نقش داشته باشد اولین ملاک توجه به مردم است به خصوص مردمی که در دسترسی به مسئولان عالی با مشتقاتی مواجه هستند و هرچقدر این موانع مرتفع شود انتظارت مردم برطرف می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: مرکز ارتباطات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *