خان‌محمدی: پرسپولیس باید تهاجمی‌تر بازی کند/ مقابل مس محکوم به پیروزی هستیم

0:45 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۶۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس گفت: پرسپولیس نفراتش در خط حمله کمتر است و موقعیت کمتری برای گلزنی ایجاد خواهد شد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، درباره نتایج بد سرخپوشان بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجای لیگ با تیم‌های خوبی بازی کرده که در این بین تراکتور به خوبی به تاکتیک سرخپوشان واقف بود و نقاط ضعف آنها را شناسایی کرد و توانست از همان جا به پرسپولیسی‌ها ضربه بزند. گل‌محمدی باید برای نقاط ضعف تیمش تدبیری داشته باشد.

وی ادامه داد: دیدار با تیم فوتبال سپاهان هم بازی خوبی بود و هر دو تیم برای نباختن وارد زمین مسابقه شدند و از تک موقعیت‌های خود نتوانستند استفاده کنند. در نهایت بازی متعادل پیش رفت و امتیازات تقسیم شد. با توجه به اینکه پرسپولیس رو به جلو بازی می‌کند، پشت مدافعان چپ و راست این تیم خالی می‌شود و همین مسئله باعث می‌شود که حریفان از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کنند و به گل برسند.

*پرسپولیس باید تغییر سیستم بدهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که با سیستم 4-2-3-1 بازی می‌کند، نفراتش در خط حمله کمتر است و موقعیت کمتری برای گلزنی ایجاد خواهد شد. پرسپولیس باید تغییر سیستم بدهد تا در محوطه جریمه حریف نفرات بیشتری داشته باشد تا بتواند موقعیت‌های خطرناک‌تری ایجاد کرده و در نهایت گل‌های بیشتری بزند.

خان‌محمدی درباره دیدار هفته نهم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بعد از از دست دادن امتیاز در هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان در هفته جاری، محکوم به پیروزی است. سرخپوشان باید هجومی بازی کنند تا بتوانند هر 3 امتیاز را کسب کنند و در جمع صدرنشینان جدول لیگ برتر باقی بماند.

*دعوا و درگیری بین پرسپولیس با پیمانکار ورزشگاه درفشی‌فر وجود دارد

وی درباره اظهارات هیئت فوتبال استان تهران در خصوص عدم میزبانی تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس این هفته میزبان بازی است، اما هنوز به ما چیزی نگفتند که آیا می‌توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم.

خان‌محمدی در پایان در مورد قفل شدن رختکن ورزشگاه درفشی‌فر عنوان کرد: به هر حال دعوا و درگیری بین باشگاه پرسپولیس با پیمانکار وجود دارد، اما من در جریان بستن رختکن ورزشگاه نیستم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *