جلسه فوق العاده سپیدرودی‌ها در تهران/ مالکان جلسه خداداد را وتو کردند

13:49 - 20 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۵۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بر خلاف تصمیم خداداد عزیزی تمرینات تیم سپیدرود از فردا (یکشنبه) در رشت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تمرینات تیم سپیدرود تعطیل شد. این تعطیلی بر خلاف تعطیلات موقت، این بار آبستن حوادث بسیاری است.

به نظر می‌رسد خداداد عزیزی از شرایط موجود خسته شده است و با توجه به اتفاقات قبل از بازی با گسترش فولاد و محبوس شدن در هتل این بار تصمیمی جدی گرفته است. اینکه خداداد به بازیکنان گفته است تا مشخص شدن تکلیف‌شان از حضور در تمرینات صرف نظر کنند کاملا درست است، ولی باشگاه سپیدرود برنامه دیگری دارد. آنها به هیچ وجه تمرینات را تعطیل نکرده و به نظر می‌رسد غیبت بازی می‌تواند در آینده برای آنها تبعاتی داشته باشد.

حواشی اخیر باعث شد، صبح امروز مسئولان تیم سپیدرود در تهران جلسه فوق‌العاده تشکیل دهند. به نظر می‌رسد تعیین تکلیف خداداد و کادر فنی همراهش که مبلغ قرارداد قابل توجهی هم دارند از جمله موارد مورد بحث است. از درون جلسه خبر رسید که مدیران سپیدرود به دنبال جانشینی برای خداداد هستند و تنها مشکل بدهی است که از اخراج این مربی روی دستشان می‌ماند. از این رو در پی راه چاره‌ای هستند تا این مربی بی دردسر و به شیوه‌ای که به سپیدرود خسارت مالی وارد نکند کنار گذاشته شده و چه بهتر که استعفا دهد.

شنیده می‌شود در پایان وقت اداری امروز وضعیت سپیدرود و خداداد عزیزی مشخص می‌شود. مدیران سپیدرود از تصمیم احساسی و عجله‌ای صرف نظر کرده و تصمیم دارند تا آخرین ساعات امروز در این مورد مشورت کنند و تصمیمی اعلام کنند.

آنچه مسلم است تمرینات سپیدرود تعطیل نیست و مدیران این تیم مقدماتی را فراهم کردند تا مربیان این تیم که در رشت حضور دارند از فردا تمرینات این تیم را آغاز کنند تا برای بازی هفته بعد آماده شوند.

لازم به ذکر است که اخیرا اخباری مبنی بر واگذاری سپیدرود به متقاضی دیگر به گوش می‌رسد و این موضوع کمی مدیران سپیدرود را برای هزینه کردن مردد کرده است. در هر حال نوین هنوز به تعهدات خود عمل نکرده و با توجه به ضمانت اجرایی محکمی که به اداره کل داده است بازپس گیری این تیم از نوین به مراتب راحت‌تر از تن زاده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *