بازرس‌کل امور صمت از مرکز پاسخگویی 124 بازدید کرد/ بررسی فرآیند کند رسیدگی به شکایات مردمی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در برخی دستگاه‌ها در دستورکار سازمان بازرسی

15:46 - 15 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۳۶۱۸
سرپرست بازرسی کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 وزارت صمت بر لزوم اصلاح فرآیند رسیدگی به شکایات مردمی به این مرکز تأکید کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *