اختلال در پاسخگویی سامانه ۶۳۶۹ وزارت کار/ اعتراضات یارانهای شهروندان بدون پاسخ ماند
خبرگزاری میزان - مرکز تماس ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مسیرهای اعتراض و طرح سوالات یارانه ای شهروندان است که در طرح اصلاح نظام یارانه ای از اردیبهشت ماه سال جاری توسط دولت برای سهولت در اعلام اعتراضات و مشلات یارانهای در نظر گرفته و با استقبال کم نظیری از سمت شهروندان مواجه شد، اکنون با عدم پاسخگویی اپراتورها و سرگردانی مردم به حالت تعطیل در امده است.
بر این اساس طبق پیامهای رسیده به خبرگزاری میزان، مخاطبان ما اعلام کردند در چند روز اخیر تماس با این سامانه برای اعلام مشکلات یارانهای شهروندان مقدور نبوده و کسی در این رابطه پاسخگو نیست.
این در حالی است که پیش از این طبق اعلام وزارت کار، سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که در طرح جدید دولت از دریافت یارانهها جا ماندهاند و سایر سوالات یارانهای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند مشغول به کار بوده است. حال اما حجم بالای تماسهای شهروندان با این سامانه بی پاسخ مانده است.
طبق اطلاعات موجود یک موسسه نیکوکاری در حوزه معلولان طرف قرارداد وزارت کار در این پروژه است و با استخدام معلولان و آموزش آنها، کار پاسخگویی به شکایات و اعتراضات مردم در مورد سوالات یارانهای را برعهده گرفته است.
گفتنی است، شهروندان می توانند برای ثبت شکایتها جدا از سامانه مذکور به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و یا تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.
انتهای پیام/