خداحافظی اینستاگرامی کی‌روش با تیم ملی ایران؟ + عکس

13:51 - 10 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۰۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به نوعی با فوتبال ایران خداحافظی کرد.

خداحافظی اینستاگرامی کی‌روش با تیم ملی ایران؟ + عکسبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که 8 سالی است هدایت این تیم را بر عهده دارد امروز پس از پایان قراردادش با انتشار پستی در فضای مجازی به نوعی با فوتبال ایران خداحافظی کرد.

در متن منتشر شده کی‌روش آمده: احساس خوشبختی دارم. هفت و نیم سال گذشت. چه ماجراجویی شگفت‌انگیزی. این دومین قرارداد طولانی مدت من پس از سرمربیگری تیم ملی فوتبال پرتغال به مدت 10 سال بود که یادآور تجربیاتی فراتر از فوتبال برایم است که همگی در مورد زندگی هستند.

هیچ واژه‌ای نمی‌تواند مراتب قدردانی، غرور و افتخار من بابت عضویت در این دو خانواده فوتبالی فراموش نشدنی و فوق‌العاده یعنی تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و ایران را توصیف کند. از همه شما متشکرم. تا بعد.

در یکی، 2 روز گذشته صحبت‌های زیادی در خصوص جدایی کی‌روش و پیوستن او به تیم‌های دیگر شده بود که به نظر می‌رسد شایعات در حال به واقعیت تبدیل شدن هستند.

 

خداحافظی اینستاگرامی کی‌روش از تیم ملی ایران



داود تيموري
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
اینقدر این کی روش متوقع بود که فکر میکنم اگه بیشتر از این تحویلش میگرفتیم که داشتیم میگرفتیم و دوسال دیگه مربی تیم ملی فوتبال می موند، میگفت رییس جمهور آینده ایران رو من تعیین میکنم در غیر اینصورت از مربی گری تیم ملی استعفا میدهم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *