تبلیغات محیطی سرخابیها باز هم مجزا شد
در پایان جلسه هم اندیشی تبلیغات محیطی فصل آینده مدیران عامل باشگاهها مصوباتی به تایید حاضران رسید.
خبرگزاری میزان -
خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومي سازمان لیگ فوتبال ایران، در پایان جلسه هم اندیشی تبلیغات محیطی مدیران باشگاه های لیگ برتر که در حضور میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوریفر سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران، صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد مصوبات زیر به تایید حاضران رسید:
الف، حل و فصل بدهی کارگزار باشگاه استقلال با سازمان لیگ.
ب. تبلیغات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت مجزا از سایر باشگاه ها در نظر گرفته شود.
ج. تشکیل کارگروهی برای نحوه واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها و بررسی برنامه آتی
د، برگزاری کلاس مدیریت بازاریابی برای باشگاهها
ه. قدردانی مديران سازمان لیگ و بازاریابی و تاکید بر یکپارچه برگزاری و تبلیغات محیطی لیگ برای سایر باشگاهها
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *