توضیحات شرکت هواپیمایی قشم ایر به یک خبر
خبری با عنوان " تاخیر ۶ ساعته در پرواز استانبول-تهران هواپیمایی قشم/ارائه شیوه نامه حقوق مسافر فقط در پروازهای داخلی"،مورخ ۹۷.۰۴.۰۹ منتشر شد که در همین خصوص شرکت هواپیمایی قشم ایر برای این خبر توضیحاتی ارسال کرد.
خبرگزاری میزان -
در این توضیحات آمده است پرواز شماره ۲۲۱۴ شرکت هواپیمایی قشم در مسیر استانبول - تهران ساعت ۴:۴۵ بامداد انجام پذیرفت.
به دلیل نقص فنی هواپیمای مذکور از مسافرین محترم قشم ایر پذیرایی (وعده شام) صورت گرفت و به مسافرین نیز بر اساس مقررات خسارت پرداخت خواهد گردید.
در پایان شرکت هواپیمایی قشم ضمن عذرخواهی از مسافرین محترم این پرواز از صبر و شکیبایی و همراهی مسافرین نهایت تشکر را دارد.
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزن، خبری با عنوان " تاخیر ۶ ساعته در پرواز استانبول-تهران هواپیمایی قشم/ارائه شیوه نامه حقوق مسافر فقط در پروازهای داخلی" مورخ ۹۷.۰۴.۰۹ منتشر شد که در همین خصوص شرکت هواپیمایی قشم ایر برای این خبر توضیحاتی ارسال کرد.
در این توضیحات آمده است پرواز شماره ۲۲۱۴ شرکت هواپیمایی قشم در مسیر استانبول - تهران ساعت ۴:۴۵ بامداد انجام پذیرفت.
به دلیل نقص فنی هواپیمای مذکور از مسافرین محترم قشم ایر پذیرایی (وعده شام) صورت گرفت و به مسافرین نیز بر اساس مقررات خسارت پرداخت خواهد گردید.
در پایان شرکت هواپیمایی قشم ضمن عذرخواهی از مسافرین محترم این پرواز از صبر و شکیبایی و همراهی مسافرین نهایت تشکر را دارد.
گفتنی است پرداخت خسارت به مسافران این پرواز را از طریق این شرکت هواپمایی پیگیری خواهد کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *