نماینده مردم قم در مجلس: سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه گامی مهم در اجرای عدالت است

14:50 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۷۶۶۲
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا گفت: سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه در اجرای عدالت به او کمک زیادی می‌کند از طرفی با مشکلات محاکم نیز بیشتر آشنا می‌شود.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان قم، بیان کرد: سفر رئیس قوه قضاییه به استانها راهگشا بوده و موجب برقراری ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی با مشکلات از نزدیک می‌شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه در اجرای عدالت به او کمک زیادی می‌کند از طرفی با مشکلات محاکم نیز بیشتر آشنا می‌شود.

وی افزود: در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان قم دستورات خوبی صادر و ارتباط خیلی خوبی با مردم برقرار شد مردم حس کردند که مسئولین عالی کشور در کنار آنها هستند.

امیرآبادی فراهانی افزود: همچنین در سفر رئیس قوه قضاییه به قم دستوراتی در خصوص حل مشکلات محاکم از جمله مسائل پشتیبانی، تدارکات، ساختمانی و نیروی انسانی صادر و حدود 110 میلیارد اعتبار پیش‌بینی شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان از این اقدام رئیس قوه قضاییه استقبال و کمک می‌کنیم مشکلات دستگاه قضایی حل شود تا مردم و کارکنان قوه قضاییه خدمات بهتری دریافت کنند.

رئیس دستگاه قضا پنج شنبه 26 خرداد ماه سال جاری در راس هیئت عالی قضایی به استان قم سفر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری استانی به قم گفت: در حدود 110 میلیاردتومان اعتبار برای رفع مسائل و مشکلات مراکز قضایی استان قم از جمله دادگستری استان، زندان‌ها، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و اداره ثبت اسناد تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید:

تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مسائل و مشکلات مراکز قضایی استان قم

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *