ملاقات مردمی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد

16:25 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۱۹۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با هدف رسیدگی به مشکلات مردم و بررسی پرونده آن‌ها از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ در راستای صیانت از حقوق عامه و تاکید رئیس قوه قضاییه برای دیدار‌های مردمی و گفت‌وگوی چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم جهت بررسی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۴ خرداد ماه) غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به همراه علی رستمی مدیر کل زندان‌های استان تهران و تعدادی از معاونین این سازمان از مرکز ارتباطات مردمی قوه قصاییه بازدید کرد.

در این دیدار، رئیس سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با تعدادی از مراجعان مرکز ارتباطات مردمی دیدار کرد و در جریان روند پرونده آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

درخواست جذب در سازمان زندان ها، انتقال زندانی به زندان محل سکونت خانواده و بررسی اختلاف حقوقی با اداره کل سازمان زندان ها در یکی از استان ها از درخواست‌های مراجعه کنندگان بود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در حاشیه این بازدید گفت: موضوع ارتباطات مردمی اقدام بسیار مثبت و ثمربخشی است که از گذشته شکل گرفته است. خوشبختانه این نوع اقدامات سبب افزایش اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی شده است زیرا مسئولان قضایی به صورت مستقیم با مطالبات، خواسته ها و پیشنهادهای سازنده مردم مواجه می شوند.

وی اذعان کرد: امروز ملاقاتی که با مراجعان مردمی صورت گرفت دارای سه وجه بود. یک بخش مسائل مربوط به خواسته های خانواده های زندانیان از جمله درخواست انتقال زندانی به شهر محل زندگی بود که دستور بررسی آن  در چارچوب آیین نامه اجرایی داده شد.

محمدی ادامه داد: وجه دوم به افراد متقاضی جذب در سازمان زندان ها مربوط می شود. این افراد مدعی هستند که با وجود طی فرایندهای استخدام هنوز در سازمان مشغول به کار نشده اند. این موضوع به معاونت توسعه مدیریت سازمان زندان ها منعکس شده تا موانع و محدوریت ها را بررسی کنند و زمینه استفاده از خدمات نیروهای داوطلب کار در سازمان مهیا شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *