کی‌روش: از هواداران واقعی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنم/ افتخار داشتم که یک پیشنهاد 6 ماهه از فدراسیون فوتبال دریافت کنم

2:11 - 05 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۰۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من افتخار داشتم که یک پیشنهاد ۶ ماهه همکاری از فدراسیون ایران دریافت کنم که برای من یک افتخار است.

کی‌روش: مطمئن هستم برای مردم ایران افتخار کسب کردم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزای میزان از روسیه، کارلوس کی‌روش پس از عدم صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور دوم جام جهانی اظهار داشت: مطمئن هستم برای مردم ایران افتخار کسب کردم. بعد از یکسال کار بسیار زیاد با یک آرزو و رویا به روسیه آمدیم و تلاش کردیم به دور دوم صعود کنیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم احتیاج باشد چیز زیادی درباره جام جهانی بگویم. تمام تلاشمان را کردیم تا برای ایران در صحنه بین المللی افتخار و غرور کسب کنیم.

کی‌‌روش تصریح کرد: از بعد شخصی اگر بخواهیم حساب کنیم بعد از یکسال تلاش وافر، بعد از یک سال کار زیاد و بعد از یکسال عدم آماده‌سازی با یک رویا پا به روسیه گذاشتیم و تمام هدف و تلاشم این بود با ایران به دور دوم صعود کند. از هواداران واقعی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم به دور دوم راه پیدا کنیم، باید مسئولیت کامل این موضوع را پذیرا باشم به شخصه فکر می کنم مسئولان باید از هواداران تشکر کنند و به خاطر کاری که انجام شد از همه تشکر کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که مطلع هستید من افتخار داشتم که یک پیشنهاد ۶ ماهه همکاری از فدراسیون ایران دریافت کنم که برای من یک افتخار است. در این لحظه آرزو و رویای من این بود که به دور دوم صعود کنیم و حالا که صعود نکردیم باید راجع به این موضوع فکر کنم.

وی افزود: بعد از صعود به جام جهانی یک سال فرصت داشتیم که فوتبال ایران این اعتماد و اطمینان را به من نشان دهد پس این موضوع نشان می دهد که آینده من به صعود از این مرحله منوط شده بود. الان باید کمی آرامش داشته باشیم و سعی کنیم ذهن‌مان خنک شود، باید فکر کنیم و بار دیگر از هواداران واقعی فوتبال ایران عذرخواهی می کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *