همیشه یک تیم نباید خوب باشد تا پیروز شود/ حق مراکش برد نبود

11:17 - 27 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۷۸۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: به نظرم همیشه نباید یک تیم خوب باشدبود تا پیروز میدان شود این جذابیت فوتبال است که اتفاقات یک بازی نتیجه را رقم بزند.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برد شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار داشت: دلیل برتری تیم ملی ایران مقابل مراکش ساختار دفاعی تیم ایران بود. شاگردان کی‌روش در اوایل بازی کمی تحت فشار بودند، ولی توانستند با ارائه یک بازی هوشمندانه و حساب شده در نهایت به پیروزی دست پیدا کنند.

وی افزود: در فوتبال شانس خیلی مهم است و ایران هم در یک ضربه ایستگاهی با کمی چاشنی شانس با گل به‌خودی مدافع حریف توانست سه امتیاز شیرین و تاریخی را کسب کند. اتحاد تیم ملی ما در بازی با مراکش خیلی مهم بود و همین موضوع هم باعث پیروزی تیم ما شد. به نظرم همیشه نباید خوب بود تا پیروز میدان شد. این جذابیت فوتبال است که اتفاقات نتیجه بازی را رقم می‌زند.


پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه حق تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش پیروزی بود یا خیر، تصریح کرد: به هر حال فوتبال همین است و ایران توانست با یک بازی حساب شده مراکش را ببرد و نمی‌شود گفت که حق شاگردان کی روش کسب سه امتیاز نبود. البته حق تیم ملی مراکش هم پیروزی نبود چون تیم ملی ایران هم بسیار خوب کار کرد.

لطیفی در خصوص عملکرد سامان قدوس مقابل مراکش خاطرنشان کرد: قدوس واقعا نمایش خیلی خوبی داشت و از زمانی که به زمین آمد تغییرات اساسی در تیم ایران بوجود آورد. باحضور قدوس در زمین سرعت تیم ملی در حملات بهتر شد و شکل بازی ایران تغییر کرد. سطح قدوس واقعا بین المللی است و او می‌تواند جزء ستاره‌های تیم ملی در آینده‌ای نزدیک باشد.

وی اظهار داشت: به لحاظ اخلاقی من یکی از سر سخت‌ترین منتقدان کارلوس کی‌روش هستم، ولی او به لحاظ فنی جزو برترین مربیان دنیا است که توانسته در این سال‌ها ساختار دفاعی تیم ملی ما را بسیار منسجم و منظم کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *