چشمی: امید مردم ایران به برد مقابل مراکش بود/ روی ۳ امتیاز این دیدار حساب کرده بودیم

23:31 - 25 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۷۶۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما با تمام توان آمده بودیم که نتیجه بگیریم و روی ۳ امتیاز این دیدار حساب کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی از روسیه، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم دل مردم را شاد کنیم. خوشحالم که مردم ما در حال حاضر خوشحال هستند. تمام امید مردم ایران پیروزی تیم ملی مقابل مراکش بود و خوشحالم که توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه در اواخر بازی پست بازی‌اش تغییر کرد و دقایقی در نقش هافبک دفاعی ظاهر شد، گفت: در 1 سال گذشته در پست مدافع و هافبک دفاعی چه در استقلال و چه در تیم ملی زیاد بازی کردم.  به هر حال دستور کی‌روش این بود و من باید انجام می‌دادم. البته فقط مهم این بود که مقابل مراکش به پیروزی برسیم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا بازیکنان تیم ملی روی 3 امتیاز دیدار با مراکش حساب کرده بودند و تا چه اندازه به برد مقابل مراکش ایمان داشتند، تصریح کرد: قطعا روی کسب 3 امتیاز دیدار برابر مراکش حساب کرده بودیم. ما با تمام توان آمده بودیم که نتیجه بگیریم و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد. با همه بازیکنان بارها در این مورد صحبت کرده بودیم و می‌دانستیم که توانایی برد در این دیدار را داریم و ایمان داشتیم که می توانیم پیروز شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *