درودگر: کارگزار استقلال فقط به یکی از تعهداتش عمل کرد/ یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفتیم

14:00 - 30 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۵۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: درآمد تبلیغات محیطی از سال ۹۶ که ۱۷ میلیارد تومان بود در سال‌های بعد به ۸۵ میلیارد، ۱۴۰ میلیارد و در مزایده کف قرارداد به ۱۸۰ میلیارد تومان رسید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *