پیشنهاداتی از تیم‌های تهرانی، اصفهانی‌ و تبریزی دارم/ می‌خواهم به تیم ملی راه پیدا کنم

20:01 - 12 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۴۳۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک پیشین تیم فوتبال پیکان می‌گوید از تیم‌های اصفهانی، تبریزی و تهرانی پیشنهاداتی دارد.

محمد صادق بارانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی گفت: مدیر برنامه‌ام را بعد از مشورت با پدرم و چند بازیکن بزرگ انتخاب کردم و از لحاظ اخلاقی او را تأیید کردند چرا که سرنوشت فوتبالی‌ام را سخت دست کسی می‌دهم. حتی پدرم با مدیر برنامه‌های صحبت کرد و ایشان را تأیید کرد و بیشتر کارهایم را به مدیر برنامه‌هایم سپرده‌ام.

وی در خصوص پیشنهاداتی که دریافت کرده نیز اظهار داشت: از تیم‌های اصفهانی و تبریزی و البته تیم‌های پایتخت پیشنهاد دارم. این هفته سعی می‌‌کنم تیم جدیدم را انتخاب کنم تا کارم را با قدرت شروع کنم و بعد از آن به تیم ملی راه پیدا کنم.

بارانی همچنین در خصوص جدایی‌اش از پیکان یادآور شد: پیکان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی تولید و به فوتبال ایران معرفی کرده است. 6 سال در این تیم بودم، جوانی‌ام را صرف پیکان کردم و از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم، اما شرایط طوری نبود که امسال در این تیم بمانم، می‌خواهم به تیم ملی راه پیدا کنم. در این سال‌هایی که پیکان بودم با وجود بازی‌های خوب از نظر کارشناسان، متأسفانه حتی یکبار هم به تیم ملی دعوت نشدم. اصلاً هم اینطور نیست که به خاطر جدایی نیازمند، مهدی شیری یا مرتضی آقاخان من هم جدا بشوم، این یک تصمیم شخصی است که با مشورت خانواده‌ام آن را گرفته‌ام.

هافبک پیشین پیکان درباره نوسانات این تیم در نیم‌فصل دوم و نگرفتن سهمیه آسیایی خاطرنشان کرد: ما نیم فصل اول خوب بودیم اما هر چه به پایان بازی‌ها نزدیک می‌شدیم از لحاظ بدنی بیشتر افت می‌کردیم، وگرنه پیکان از لحاظ فنی، مربی و بازیکن حرف نداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *