برگزاری سمینار آموزشی نماینده رسمی رنو برای نمایندگی های سراسر کشور
همزمان با توسعه شبکه فروش و خدمات پس ازفروش نماینده رسمی رنو در ایران، سمینار آموزشی پرسنل فروش شعب و عاملیتهای این شرکت بصورت گسترده در حال اجراست.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، گروه رنو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود در حال پیاده سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» است. بر همین اساس شرکت نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی این شرکت اروپایی، همزمان با عرضه کنندگان برند رنو در کشورهای توسعه یافته، درحال جاری سازی آنها در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود است.
شرکت نگین خودرو در راستای پرورش نیروهای حرفه ای و با هدف ارتقاء کیفی سطح دانش کارکنان شبکه نمایندگیها، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جامع با حضور بیش از 100 نفر از نیروهای شعب و عاملیت های فروش این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی فروش نموده است. محورهای مورد بررسی شامل آخرین مباحث روز علوم بازاریابی و فروش به صورت کاربردی است که توسط اساتید صاحب نام در حوزه های مربوطه تدریس و انتقال دانش می شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *