توقف طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده در سال 97
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: عدم صدور پیش فاکتور از سوی شرکت خودروسازی مربوطه، اصلیترین دلیل توقف طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده است.
خبرگزاری میزان -
مهدی ابراهیمی افزود: متاسفانه از پایان سال ۹۶ تا کنون به دلیل اختلالاتی که در رویه اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده پیش آمد این طرح متوقف شد.
وی بیان کرد: برابر آخرین آمارهای دریافتی در سال ۹۶ حدود ۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده، نوسازی و تحویل رانندگان شد و در سال ۹۷ فقط ۵۰ دستگاه ون با تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی سازمان تاکسیرانی شهر تهران به رانندگان تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور پیگیر حل معضل نوسازی تاکسیهای فرسوده است، خاطر نشان کرد: از سرگیری طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده امری الزامی است و کلیه ارگانهای ذیربط باید در جهت حل این مسئله همکاری لازم را داشته باشند چرا که کارشناسان بر این اصل معتقدند که اصلیترین عامل آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور خودروها و موتورسیکلتها هستند که خودروهای فرسوده ناوگان تاکسیرانی جزء کوچکی از آنها به شمار میروند.
ابراهیمی در پایان بیان داشت: امیدواریم کلیه ارگانهای مسئول هر چه سریعتر برای حل این معضل چارهای اندیشند تا در زمستان سال آینده دیگر شاهد آلودگی هوا در شهر تهران نباشیم چرا که بخش زیادی از آلایندهها مربوط به تاکسیهای فرسوده است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده در سال ۹۵ به صورت سراسری در کشور اجرا شد و تا پایان سال ۹۶ این طرح به قوت خود باقی ماند.
مهدی ابراهیمی افزود: متاسفانه از پایان سال ۹۶ تا کنون به دلیل اختلالاتی که در رویه اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده پیش آمد این طرح متوقف شد.
وی بیان کرد: برابر آخرین آمارهای دریافتی در سال ۹۶ حدود ۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده، نوسازی و تحویل رانندگان شد و در سال ۹۷ فقط ۵۰ دستگاه ون با تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی سازمان تاکسیرانی شهر تهران به رانندگان تحویل داده شد.
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ابراز داشت: عدم صدور پیش فاکتور از سوی شرکت خودروسازی مربوطه، اصلیترین دلیل توقف طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده است.
وی با بیان اینکه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور پیگیر حل معضل نوسازی تاکسیهای فرسوده است، خاطر نشان کرد: از سرگیری طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده امری الزامی است و کلیه ارگانهای ذیربط باید در جهت حل این مسئله همکاری لازم را داشته باشند چرا که کارشناسان بر این اصل معتقدند که اصلیترین عامل آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور خودروها و موتورسیکلتها هستند که خودروهای فرسوده ناوگان تاکسیرانی جزء کوچکی از آنها به شمار میروند.
ابراهیمی در پایان بیان داشت: امیدواریم کلیه ارگانهای مسئول هر چه سریعتر برای حل این معضل چارهای اندیشند تا در زمستان سال آینده دیگر شاهد آلودگی هوا در شهر تهران نباشیم چرا که بخش زیادی از آلایندهها مربوط به تاکسیهای فرسوده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *