پرتال جامع گردشگری فاز به فاز تکمیل میشود/ پیشنهادات مخاطبین را اعمال میکنیم/ توسعه پرتال به زبانهای انگلیسی و عربی در فاز دوم
به گزارش گروه جامعه ، روح الله مهدی نژاد اظهار داشت: از زمان بهره برداری پرتال جامعه گردشگری کمتر از یک ماه میگذرد و طبیعی است که همچون هر سامانه اطلاع رسانی دیگری خالی از اشکال نباشد و ما از نظرات مخاطبین برای رفع ایرادات و نقایص آن استقبال میکنیم.
وی تاکید کرد: یک پایگاه اطلاع رسانی در برابر بازخورد مخاطبین اقدام به اصلام خود میکند و در پرتال جامع گردشگری نیز از پیشنهادهای تمام مخاطبین به ویژه از نقطه نظرات فعالان حوزه گردشگری برای تکمیل و اضافه شدن قابلیتها و امکانات جدید به پرتال استفاده خواهیم کرد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه هیچ رسانهای جامع و کامل نیست تصریح کرد: اشتباهات نگارشی و حتی محتوایی تا حدودی طبیعی است و تلاش ما این است که ضمن بازنگری محتوای پرتال، اشکالات را به حداقل برسانیم.
وی با اشاره به زمان بر بودن جمع آوری کلیه اطلاعات مربوط به حوزه گردشگری، افزود: عمده محتوای پرتال جامع گردشگری از اطلاعات جمع آوری شده از استانها است و به زودی با دریافت اطلاعات تکمیلی و جدید، این پایگاه اطلاع رسانی به روز رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/