وظایف مدیر یا هیات مدیره در اداره امور مجتمع های ساختمانی چيست؟
حفظ و اداره ساختمان و اجرای تصمیمات مجمع عمومی مالکین از وظایف مدیر یا هیات مدیره ساختمان می باشد.
خبرگزاری میزان -
عدم تفویض مدیریت به اشخاص غیر
بیمه کردن تمام بنا در مقابل آتش سوزی
نحوه تعیین سهم هزینههای مشترک هر یک از مالکین یا استفاده کنندگان
رسیدگی به اعتراض هر یک از شرکاء
ارسال اظهار نامه به مالکین با استفاده کنندگان بدهکار
خودداری از دادن خدمات مشترک به مالکین یا استفاده کنندگان بدهکار
طرح دعوی در مراجع قضائی جهت وصول مطالبات ساختمان
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، وظایف مدیر یا هیات مدیره در اداره امور مجتمع های ساختمانی (آپارتمانها) به شرح ذیل می باشد:
حفظ و اداره ساختمان و اجرای تصمیمات مجمع عمومی مالکین
عدم تفویض مدیریت به اشخاص غیر
بیمه کردن تمام بنا در مقابل آتش سوزی
نحوه تعیین سهم هزینههای مشترک هر یک از مالکین یا استفاده کنندگان
رسیدگی به اعتراض هر یک از شرکاء
ارسال اظهار نامه به مالکین با استفاده کنندگان بدهکار
خودداری از دادن خدمات مشترک به مالکین یا استفاده کنندگان بدهکار
طرح دعوی در مراجع قضائی جهت وصول مطالبات ساختمان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *