هندی ها به دنبال بازار ایران
به گزارش گروه اقتصاد ، بازار 46 میلیارد دلاری واردات ایران، نه تنها اروپایی ها بلکه آسیایی ها را به فکر افزایش سهم خود از این بازار انداخته است.
در این میان هندوستان که در سال 2016 میلادی نزدیک به دو میلیارد دلار انواع محصولات خود را به ایران صادر کرده بود و دهمین صادرکننده بزرگ به ایران محسوب می شد، به دنبال توسعه بازار خود در ایران است.
این کشور در سال های گذشته توانست با عقد قرارداد بندر چابهار سر و صدای زیادی در منطقه به راه بیاندازد و جایگاه خود را در کشورمان مستحکم کند.
شورای توسعه تجارت این کشور بزرگ آسیایی با برگزاری نمایشگاه هایی در سراسر جهان سعی می کند تولیدات روزافزون صنایع خود را وارد بازارهای صادراتی کند. به همین ترتیب، این شورا با همکاری سفارت هند و نیز اتاق بازرگانی ایران پنجمین دوره از نمایشگاه Source India در ایران برگزار می کند.
این نمایشگاه که از تاریخ 19 الی 21 اسفند ماه 1396 در برج میلاد تهران برگزار می شود شامل حوزه های پوشاک و منسوجات، فن آوری اطلاعات و تجهیزات وابسته، ساخت و ساز و زیرساخت، مواد شیمایی و محصولات وابسته، ماشین آلات مهندسی و قطعات خودرو، خدمات بهداشتی و داروسازی، و محصولات غذایی و کشاورزی است.
در نمایشگاه Source India بیش از 100 شرکت هندی در صنایع یادشده محصولات خود را ارائه می دهند. ساعت بازدید از این نمایشگاه 9:30 صبح الی 5 بعد از ظهر است.
سورس ایندیا (Source India) یک نمایشگاه تجاری جهانی و مکانی برای دیدار خریداران و فروشندگان است که توسط وزارت بازرگانی دولت هند و شورای توسعه تجارت هند طراحی شده و هدف از آن ارتقای صادرات هند در بیشتر بازارهای بالقوه جهان به روشی کارآمدتر و مقرونبهصرفهتر است. سورس ایندیا از رویکرد متمرکزی برای دستیابی به خریداران بالقوه برخوردار است که به شرکتهای هندی کمک میکند تا بهطورمؤثرتری به بازارهای جهان راه یابند.
طرح این نمایشگاه بر تحقیقات گسترده درونسازمانی، دانش عمیق، تحقیقات مؤثر و قابلیتهای منابع مبتنی است و به شرکتها در یافتن محصولات و بخشهای مناسب در سراسر جهان کمک میکند.
این نمایشگاه فرصت بینظیری برای دیدار، ایجاد ارتباط و آشنایی با چشماندازها و مشتریان به کمهزینهترین روش ممکن است.
اطلاعات بیشتر:
www.sourceindiairan.com