تبلیغات اغوا کننده در رسانه ها باید اصلاح شود

13:17 - 09 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۱۳۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: ماده ۷  قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شدت تبلیغات اغوا کننده را ممنوع کرده است، ولی امروز رسانه‌ها مملو از تبلیغات اغوا کننده است که باید اصلاح شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *