موفقیتهای درخشان «نیسان ایکس تریل» در کسب رضایت مشتریان
به گزارش گروه اقتصاد ، بنا بر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از کیفیت خودروهای سواری در بازار ایران، نیسان ایکستریل با عملکرد بسیار مطلوب در شش ماهه ابتدای سال ۱۳۹۶، با کسب امتیاز ۸۰۵ از ۱۰۰۰، توانست رضایتمندی مالکان خود را بهدست آورد.
در این ارزیابی، شاخصهایی نظیر بدنه، مجموعه نیرو محرکه و سوخترسان، مجموعه تعليق و انتقال قدرت، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی مورد بررسی قرار گرفت و نیسان ایکستریل توانست با اختلاف معنیدار نسبت به رقبای خود در رتبهی نخست جای گیرد.
همچنین، بهترین امتیاز کیفی ایکستریل در برابر سایر رقبا، ارزیابی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت بود که در این شاخص، مواردی همچون عملکرد سیستم فرمان، مجموعه گیربکس، جلوبندی و کمکفنرها مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنیست، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) بهعنوان نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقا کیفیت محصولات، حمایت از حقوق مصرفکنندگان و نظارت بر حسن اجرای پروژهها و خدمات، ارزیابیهای دورهای از کلیه شرکتهای خودرویی به عمل میآورد.