کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران

13:18 - 16 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۴۱۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، اعلام کرد: در ارزیابی اخیر شرکت ISQI در ۳ ماهه سوم سال ۹۶ در حوزه رضایتمندی مشتری در خدمات پس از فروش، موفق به کسب «رتبه نخست» رضایت مشتری در ایران شدیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *