پست وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آیت الله هاشمی

9:49 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۵۸۷
سه‌شنبه گذشته مصادف با اولین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود و به همین مناسبت کنگره بزرگداشت این عالم فرهیخته با حضور شخصیت های علمی و حوزوی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پستی به مناسبت اولین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در اینستاگرامش نوشت: «سه شنبه گذشته نوزدهم دی ماه مصادف با اولین سالگرد رحلت دانشمند فرزانه، چهره ماندگار انقلاب و شخصیت بی‌نظیر دوران معاصر آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. به همین مناسبت کنگره بزرگداشت این عالم فرهیخته و مجاهد نستوه با حضور هزاران نفر از شخصیت های علمی، حوزوی و دانشگاهی در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد و بسیاری از بزرگان در مورد ویژگی های اخلاقی و فضائل معنوی و نقش کم‌نظیر او در تحکیم مبانی انقلاب و جمهوری اسلامی سخن گفتند. همچنین در نشست های تخصصی این اجلاس در زمینه های مختلف فرهنگ و دین باوری، اقتصاد و توسعه از دیدگاه آیت‌الله هاشمی و سیاست‌ورزی و مدیریت، سخنرانی‌هایی ایراد و مقالات متعددی ارائه شد که مجموعه مقالات، مصاحبه ها و خاطرات یاران ایشان به چاپ رسیده و در اختیار عموم قرار گرفت».

علی جنتی

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *