فعالیت آزادبرهای عتبات با تبلیغات گسترده/ شمسا فعال تر شود
به گزارش گروه جامعه ،حمید محمدی در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شمسا در این باره گفت: برای جذب بیشتر زائر و هدایت او به سمت استفاده از این خدمات باید ساز و کارهایی تازهای را به کار گرفت و بازاریابی، تبلیغات، اطلاع رسانی را در دستور کار قرار داد.
وی با بیان اینکه برای فعالیت در زمینه اعزام زائر به اماکن زیارتی به ویژه عتبات باید به سه ضلع مثلث برنامه ریزی، جذب و ارائه خدمات توجه ویژه داشت، خواستار بازنگری در برنامهها و شیوه عمل تشکیلات شمسا و بروز رسانی آن در بخش جذب مخاطب بیشتر شد.
رئیس سازمان حج و زیارت به فعالیت گروهها و افراد غیر مجاز فعال در عرصه عتبات موسوم به آزادبرها در چرخه انتقال زائر به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: گاهی سوء رفتار این گروهها و افراد به پای شرکت شمسا نوشته میشود که در این صورت مسئولیت هیات مدیره این شرکت در اطلاع رسانی دقیقتر و جامع ترسنگین و وظیفه مدیرعامل سنگینتر خواهد شد.
معاون وزیر ارشاد با اعلام حمایت از برنامهها و فعالیت شرکت شمسا از مدیران این شرکت خواست بطور فعال وارد موضوع شوند و ضمن تبادل نظر با مدیران استانها و مدیران عامل شرکتهای مرکزی در زمینه جذب زائر و ترغیب آنها به استفاده از خدمات شرکت شمسا، راههای نوین جذب زائر را مشخص و تدوین کنند.
محمدی اوضاع و شرایط موجود کنونی جذب و اعزام زائر را متفاوت با سالهای قبل توصیف کرد و افزود: شرکت شمسا مجری اعزام هاست و ما بر این باوریم که شمسا باید این وظیفه را به صورت کاملا حرفهای و علمی انجام دهد.
وی به نقش گروهها و افراد موسوم به آزادبر در انتقال زائر به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: امروز یک فضای رقابتی جدی در عرصه جذب زائر برای عتبات وجود دارد و برخی از مجموعههای غیرمجاز با تبلیغات وسیعی که دارند علیرغم خدمات غیر قابل قبول همچنان در این عرصه مانده اند.
بنابر تاکید رئیس سازمان حج و زیارت شرکت شمسا باید تلاش کند با بکارگیری شیوههای جدید جذب، زائر را نسبت به امکانات و خدمات خود آگاه کند.
انتهای پیام/