زمان اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ اعلام شد/روایت بازیگر امپراطور جهنم از همکاری با علی نصیریان

16:45 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۷۰۰
بیستمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به تعیین شدن زمان اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیستمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به تعیین شدن زمان اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

ابراهیم داروغه زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی از بود ونبود فرش قرمز در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت و زمان پیش فروش بلیت را اعلام کرد.

غیرت سوسن پرور مرا به صحنه تئاتر بازگرداند/ما پیشکسوتان بی‌گناهیم، حمایتمان کنند

غیرت سوسن پرور مرا به صحنه تئاتر بازگرداند/ما پیشکسوتان بی‌گناهیم، حمایتمان کنند

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره وضعیت جسمانی خود بیان کرد: خدا را شکر در سلامتی به سر می برم و حالم خوب است.

وی درباره فعالیتهای خود در عرصه هنر اظهار کرد: بازی در تئاتر "هایلایت" را  به کارگردانی سوسن پرور در هفته گذشته به پایان رساندم  و استقبال مخاطبان از این نمایش بیش از اندازه بود.    

این بازیگر درباره همکاری خود با آشا محرابی در رادیو بیان کرد: محرابی کارگردان و استاد بنده است و هر زمان مرا دعوت به کار می کند روز خوبی برای من است. کار با او با آرامش و در نهایت مهربانی پیش می رود. کارگردانان رادیو افرادی آرام، مردمی و با هنرمندان مهربان و دوست هستند که خانم محرابی جای خود دارد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

چطور در فضای موسیقی امروز از کنسرتی مثل گروه 30 اینگونه استقبال می‌شود/برنامه گذاران باور کنند که موسیقی اصیل ایرانی همچنان خریدار دارد////////////چهار شنبه

ماجرای خوانندگانی که با پول و پارتی یک شبه سلبریتی‌ می‌شوند/برنامه‌گذاران باور کنند که موسیقی اصیل ایرانی خریدار بیشتری دارد

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: آلبوم جدیدم با نام "وقت عاشقی" بعد از ایام فاطمیه منتشر می شود. این آلبوم روایتی عاشقانه و نگاهی به ادبیات جدیدتری از جنس ترانه دارد و در آن غزل هایی از جنس غزل محمدعلی بهمنی، امید صباغ نو و علی صفری استفاده شده است.

وی در همین راستا افزود: در آلبوم "وقت عاشقی" از نظر ادبیات نسبت به آثار قبلی جدیدتر عمل کردیم و در قطعات از ترکیب موسیقی همیشگی من و موسیقی الکترونیک استفاده شده است.

این خواننده موسیقی پاپ درباره هنرمندانی که در ساخت آلبوم "وقت عاشقی" همکاری کرده اند اظهار کرد: بابک مافی، امیر ارجینی، محمد علی بهمنی، امید صباغ نو، علی صفری، روزبه بمانی و برخی هنرمندان شهرستانی که کمتر نامشان شنیده شده اما استعداد بالایی دارند از جمله مجتبی حبیبی آهنگساز که در یزد زندگی می کند و حمید اکبرزاده از افرادی هستند که در این آلبوم همکاری کرده اند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

فیلم های سالن رسانه های جشنواره فیلم فجر قرعه کشی شدند/گبرلو مجری نشست‌های نقد و بررسی جشنواره سی و ششم

فیلم های سالن رسانه های جشنواره فیلم فجر قرعه کشی شدند/گبرلو مجری نشست‌های نقد و بررسی جشنواره سی و ششم+ جدول

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم قرعه‌کشی جدول برنامه‌های سینمای رسانه جشنواره سی و ششم فیلم فجر  با حضور اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

اجرای این مراسم را "محمدحسین میثاقی" گزارشگر برنامه ۹۰ و مجری برنامهٔ فوتبال ۱۲۰ برعهده خواهد داشت.

گفتنی است امسال جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه به وسیله قرعه‌کشی تنظیم خواهد شد. امسال 22 فیلم بلند سینمایی، 1 انیمیشن و 2 فیلم مستند به همراه 4 فیلم کوتاه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهد رفت.

در ابتدای این مراسم محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه ۹۰ و مجری برنامهٔ فوتبال ۱۲۰ گفت: من همیشه عاشق قرعه کشی و التهاب زمان قرعه کشی هستم. زمان قرعه کشی جام جهانی از استرس دیوانه شدم و اینجا هم می دانم التهاب فراوانی وجود دارد.

وی افزود: من کلا سینما را دوست دارم و همین علاقه به سینما و تصمیم دوستان باعث شد به عنوان مجری انتخاب شوم امیدوارم اتفاقات خوبی برای فیلم‌ها بیفتد. من استرس زیادی ندارم اما می دانم نفس قرعه کشی هیجان و شگفت زدگی است.

:

داروغه‌زاده در ادامه این مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار و تشکر از اصحاب رسانه به عنوان حامیان جشنواره فیلم فجر افزود: این اولین بار است که نمایش فیلم‌ها به صورت قرعه‌کشی مشخص می‌شود و این امر برای اجحاف نشدن در حق فیلم‌ها صورت گرفته است.

او همه 44 فیلم حاضر در جشنواره را شایسته حضور در جشنواره دانست و افزود: سلیقه و نظر هیات انتخاب در انتخاب فیلم‌های بخش مسابقه تأثیر داشته و امیدوارم در دیگر جشنواره‌های داخلی و خارجی موفقیت‌هایی پیش روی فیلم‌های خارج از این مسابقه داشته باشند و این آرزویی است که برای همه فیلم‌های دارم. امیدوارم صاحبان آثار نسخه نهایی همه فیلم‌ها را طبق آیین نامه به ذبیرخانه جشنواره ارسال کنند در غیر این صورت فیلم‌های رزرو جایگزین خواهند شد. وی در پایان برای سینمای ایران سال خوبی را آرزو کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 

راه رفتن در تئاتر تنها  برای جذب مخاطب درست نیست/حسین محب اهری روی صحنه می رود! ////چهارشنبه

بازیگران سینما حداقل قابلیت بازی در تئاتر را داشته باشند/با محب اهری به جشنواره تئاتر فجر می‌رویم

جمشید جهانزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در گذشته تلویزیون یک کانال داشت و اگر 4 تا 5 اثر ساخته می شد همه می دیدند اما امروز تعداد کانال ها بسیار افزایش پیدا کرده است و با توجه به رقبایی که همواره فعالیت می کنند کارهایی که تولید شده کمتر دیده می‌شوند.

وی در خصوص کم کاری پیشکسوتان عرصه بازیگری تصریح کرد: مجموعه ای از مسائل در ایجاد وضعیت فعلی بازیگران به ویژه بازیگران پیشکسوت موثر است. با ورود نسل جدید وضعیت بازیگری نسل گذشته تحت تاثیر قرار گرفته است البته نه تا آن میزان که تمام مسیر بازیگری کشور را تحت تأثیر قرار بدهد ولی برخی به این دلیل بیکار و کم کار شده اند. 

جهانزاده در خصوص تغییر ژانر در سینمای ایران در زمان های مختلف تصریح کرد: در دوره ای فیلم های اکشن تولید می شد، در دوره ای دیگر کمدی و ملودرام ها تولید شدند اما استاندارد و شکل درست فیلمسازی این است که انواع ژانرها باید در کنار هم و همزمان برای سلایق گوناگون تولید شود نه ایینکه در هر چند سال فقط به یک ژانر بپردازند و سراغ ژانر بعدی بروند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

 زمان اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ اعلام شد/روایت بازیگر امپراطور جهنم از همکاری با علی نصیریان

جشنواره فیلم فجر امسال فرش‌قرمزی به تعبیر جشنواره‌های خارجی نخواهد داشت/تشریفاتی درخور اهالی رسانه خواهیم داشت

ابراهیم داروغه زاده دبیر سی وششمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص برگزاری مراسم فرش قرمز در این دوره از جشنواره گفت: پردیس ملت امسال میزبان اهالی رسانه  است و عوامل فیلم‌ها در این مکان علاوه بر دیدار با اهالی رسانه طی تشریفاتی در هنگام اکران فیلم های خود در پردیس ملت حضور خواهند یافت.

وی در همین راستا افزود: در این دوره از جشنواره فرش قرمز با آن تعبیر جشنواره های بین المللی نخواهیم داشت اما این منافاتی با برگزاری تشریفاتی مناسب در خور هنرمندان و اهالی رسانه نخواهد داشت.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

 کوروش زارعی

امپراطور جهنم دروغ‌های داعش و آمریکا را فاش می‌کند/علی نصیریان قطعا برای بازی در امپراطور جهنم سیمرغ بلورین می‌گیرد

کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص لزوم ساخت آثاری سینمایی همچون "امپراطور جهنم" گفت: فیلم امپراطور جهنم به مسائل منطقه و جهان اسلام و کشورهای اسلامی می‌پردازد. این فیلم با تمرکز بر منشاء گروه های تکفیری در کشورهایی همچون عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و آمریکا به ظهور بروز گروه های تروریستی می پردازد.

وی در همین راستا ادامه داد: کشورهای معاند همواره تلاش می کنند تا چهره ای بد از اسلام در جهان به نمایش بگذارند و به نوعی مسلمانان را به دروغ تروریست بنامند و فیلم امپراطور جهنم در اصل پاسخی کوبنده به جریانات انحرافی تکفیری منطقه است. تاریخ ثابت کرده که ریشه تمامی گروهک های تروریستی در طالبان، داعش و امریکا و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی است و این فیلم هم به این ریشه یابی و نشان دادن چهره پست و کثیف این گروهک ها می پردازد.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" فیلم امپراطور جهنم را نشان دهنده اسلام حقیقی دانست و تاکید کرد: این فیلم نشان می دهد که اسلام ساختگی کشورهای غربی، دروغی بیش نیست و جهان را با مسلمان واقعی آشنا می کند. لذا کارگردان تمامی تلاش خود را در جهت نیل به این هدف انجام داده و انصافاً به خوبی چهره واقعی کشورهای غربی را فاش می کند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *