اگر موبایلمان با رجیستری غیرفعال شد چه کنیم؟

10:08 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۱۰۹
پیش از خرید گوشی‌های اعلام‌شده در فاز دوم رجیستری لازم است سریال دستگاه مورد نظر را به سامانه همتا اعلام و از ثبت شناسه آن اطمینان حاصل کند؛ با وجود این، در صورت سهل‌انگاری اگر دستگاهتان با گذشت ۳۰ روز غیرفعال شد، باید به استناد فاکتور به فروشنده مراجعه و درخواست حل مشکل کنید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *