دومین جشنواره «سفره ایرانی» در گچساران برگزار شد
به گزارش گروه فضای مجازی ، جعفری مدیر هتل جهانگردی یاسوج درباره جشنواره «سفره ایرانی» گفت: این جشنواره را به عنوان یک مدیر غیر بومی در استان از زاویه دیگر و کاملا متفاوت ارزیابی میکنم.
وی افزود: تفاوت این جشنواره با سایر جشنواره ها این است که این جشنواره در یکی از شهرستانهای استان برگزار شد و این آغاز یک رویه شجاعانه، مناسب و منطقی برای شناساندن ظرفیت های گردشگری سایر شهرستانهای استان است که توسط برگزارکننده های این جشنواره کلید خورد.
مدیر هتل جهانگردی یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، قبادی معاون گردشگری استان، عنایی مدیر کل میراث فرهنگی شهرستان گچساران، کرمی و طالبی به عنوان برگزارکننده گان جشنواره خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان با انتخاب شهر گچساران به عنوان میزبان این جشنواره گامی شجاعانه، قابل تحسین و ستایش و با آینده نگری تام در مسیر توسعه پایدار برداشته و با معرفی سایر جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده استان زمینه گسترش صنعت سبز توریسم را فراهم و از تمرکز و تجمع گردشگران در چند جاذبه استان که همواره میزبان سیل انبوه گردشگران (یاسوج و سی سخت) و در آستانه تخریب و نابودی است، جلوگیری کردند.
وی ادامه داد: هر چند برگزاری چنین جشنواره های معتبری در شهرستان ها که فاقد امکانات نسبت به مراکز استان ها است سختی های زیادی را در پیش دارد اما به عقیده بنده مسئولین برگزار کننده سختی ها را به جان خریده و تمام انتقاد ها را تحمل کردند و روی هدف و تصمیم خود ایستادگی کردند و در نتیجه جشنواره با جلسات و مشورت هایی که در روز اول صورت گرفت پایان بسیار خوش و قابل تحسینی داشت.
جعفری گفت: بی شک بینش صحیح، مطالعات دقیق و تکیه بر تحقیقات میدانی وسیع مسولان گردشگری استان راه را برای توسعه پایدار صنعت گردشگری در استان فراهم خواهد کرد و چشم اندازی امیدوارکننده پیش روی این صنعت نوپا و پاک در این استان قرار دارد.
مدیر هتل جهانگردی یاسوج ابراز کرد: هتل جهانگردی یاسوج به عنوان نخستین هتل استان با سابقه ۴۵ ساله با موقعیت خاص و استثنایی در مرکز شهر یاسوج و واقع بر بام شهر با چشم اندازی بی نظیر، فضای سبز ۶ هکتاری و با داشتن سوییت های ویلایی رویال و لوکس و چایخانه سنتی و رستوران سنتی با کادر مجرب، آموزش دیده مطابق علم روز هتلداری مورد تحسین مسولان و شهروندان قرار گرفت.
جعفری عنوان کرد: رضایتمندی مشتریان دغدغه همیشگی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بوده و هست، ما بر آنیم تا خاطره ای نیک در ذهن شما از خود به یادگار بماند.
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.