ضرورت استفاده از سامانه آرشیو الکترونیک در تسریع خدمت رسانی به مردم
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبیزاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در بازدید از ادارات ثبت مناطق یک و دو شهرستان کرمان و بخش ماهان استفاده از سامانه آرشیو الکترونیک و حذف گردش فیزیک پروندهها در روند فرآیندهای ثبتی را عنصر مهمی در زمینه تسریع در خدمت رسانی به مراجعین دانست و اظهار کرد: وظیفه ما حفظ حقوق اشخاص از طریق تثبیت املاک و اراضی و تأمین اعتماد مردم از طریق افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات میباشد.
وی با تأکید بر لزوم سعی و تلاش در جهت تحقق برنامه عملکرد سالیانه بر اساس سهمیههای اعلام شده، حفظ سلامت اداری را جز مهمترین وظایف روسای ادارات ثبت اسناد و املاک دانست.
در ادامه این بازدیدها رؤسای واحدهای ثبتی منطقه دو شهرستان کرمان و ماهان ضمن ارائه گزارش اجمالی از نحوه عملکرد ادارات تحت امر به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداختند و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان دستورات لازم برای حل این مشکلات را صادر کرد.
تمامی اوراق و پروندههای ثبتی ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق یک و دو شهرستان کرمان و بخش ماهان اسکن و وارد سامانه آرشیو الکترونیک شده اند و در این بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از نزدیک در جریان روند بروز رسانی اوراق جدید پروندههای ثبتی قرار گرفت.