حرفه‌ای گرایی راهبرد اساسی روابط عمومی در دوران نوین رسانه‌ای

12:57 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۵۱۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: حرفه‌ای گرایی و حرفه‌ای سازی در روابط عمومی باید به مثابه یک راهبرد تلقی شود البته در این بین ابزارهای هوشمند به تنهایی کارساز نیستند و نیازمند مدیر خلاق هستیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *