بعید می‌دانم از گروهمان صعود کنیم/ معدن طلا هستیم، اما استادیوم مناسب نداریم

7:00 - 12 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۰۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعید می‌دانم از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم.

علی اکبر استاد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص همگروه‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: تمامی تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند از تیم‌های قدرتمند جهان هستند که توانستند جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی قدرتمند ایتالیا نتوانسته است در جام جهانی حضور داشته باشد و این نشانگر قدرت تیم‌های اروپایی است، در دوره قبل که چندان گروه سختی نداشتیم مگر چه کار کردیم که در این دوره بخواهیم انجام دهیم.
 
بازیکن سابق تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ تصریح کرد: حضور ایران در جام‌جهانی برای ما نعمت بزرگی است و ما هیچ امیدی به صعود نداریم. برخی از دوست‌داران فوتبال مراکش را به حساب نمی‌گذارند، اما این تیم حتی شانس صعود دارد.
 
استاد اسدی افزود: کارلوس کی‌روش مربی باکلاس و سطح جهانی است و بهترین مربی است که فوتبال ایران به خود دیده است. کی‌روش ۲ دوره متوالی ایران را بدون استرس به جام جهانی فرستاده است.
 
وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران باقی بماند. او توانست بازیکنان جوان زیادی به فوتبال کشور معرفی کند، ما معدن طلا هستیم اما نتوانستیم استادیوم مناسب درست کنیم. با امکاناتی که کی‌روش دارد بعید می‌دانم که او دیگر در ایران بماند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *