روانشناسی تبلیغات منتشر شد
کتاب «روانشناسی تبلیغات» با موضوع مفاهیم اصلی روانشناسی مصرف کننده و روانشناسی اجتماعی منتشر شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کتاب «روانشناسی تبلیغات» ترجمه سمیه اولی و محسن شاهینپور است که توسط انتشارت سوره مهر منشر شده است. این کتاب به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی مصرفکننده و روانشناسی اجتماعی میپردازد.
این اثر که بهتازگی منتشر شده است، نخستین کتابی است که یافتههای روانشناختی مربوط به تأثیر تبلیغات را به نحوی جامع و مطابق با آخرین پیشرفتهای روز بررسی کرده و در بستر پیشرفتهای اخیر حوزههای روانشناسیِ مصرفکننده و روانشناسی اجتماعی درباره این پژوهشها به گفتوگو مینشیند. همچنین این کتاب به بحث درباره نتایج مطالعات کلاسیک و معاصر میپردازد و آن را با زبانی ساده و قابلفهم ارائه میکند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *