تماس روزانه 13 هزار و 500 تهرانی با پلیس 110 / راه اندازی سیستم اطلاع رسانی پیامکی در کلانتری ها

8:37 - 16 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۵۶۰
رئیس پلیس تهران گفت: روزانه 13 هزار و 500 تهرانی با پلیس 110 تماس می گیرند.

روزانه 13 هزار و 500 تهرانی به پلیس 110 تلفن می کنند/ راه اندازی سیستم اطلاع رسانی پیامکی در کلانتری هابه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سردار رحیمی روز یکشنبه و در سومین روز هفته نیروی انتظامی گفت: مدیریت ترافیکی شهر تهران از اولویت هایی است که با کمک و مشارکت فرهنگی شهروندان به خوبی انجام می شود. دومین اولویت پلیس تهران مبارزه با سارقان خرد بوده و پس از آن جمع اوری معتادان متجاهر در اولویت پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد:  امیدواریم دستگاههای مرتبط با معتادان هم پای پلیس به وظایف  خود عمل کنند چرا که پلیس با قدرت وظایف خود را در این حوزه انجام می دهد.

رئیس پلیس تهران از تداوم طرح برخورد با ارازل و اوباش در سطح شهر خبر داد و گفت: مبارزه با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی با شدت انجام می گیرد.همه این برنامه ها  را برای ارتقای امنیت و احساس امنیت در ام القرای جهان اسلام اجرا می کنیم.


وی با بیان اینکه همکاری شهروندان با پلیس در زمینه اطلاع رسانی جرائم بسیار اهمیت دارد، افزود:روزانه ۱۳هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی با 110 برقرار می شود.  همچنین تماس هایی را با سامانه نظارت مردمی 197 داریم که موارد مطرح شده از سوی مردم در خصوص پلیس پیگیری می شود. 

رحیمی در مورد وضعیت تکریم ارباب رجوع در کلانتری ها گفت:در برخی از کلانتری ها میزان حضور ارباب رجوعان از برخی ادارات کل سازمان های دیگر بیشتر است اما اجرای مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری ها موجبات رضایتمندی شهروندی شده است. 

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه خیرین امنیت ساز می توانند ما را در توسعه فیزیکی اماکن انتظامی یاری کنند،در مورد راهکار کاهش مراجعه مردم به کلانتری ها گفت: افتتاح سیستم پیامکی پیگیری پرونده های قضایی کلانتری از طرح هایی است که به منظور سهولت رسانی به شهروندان افتتاح می شود. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *