آموزش و پرورش درخواست افزایش کرایه سرویس مدارس را مطرح نکرده است/ تصمیم گیری در رابطه با نرخ سرویس‌ها تا پیش از مهرماه

9:00 - 10 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۰۱۸
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر قرار به افزایش کرایه سرویس مدارس باشد این افزایش تا پیش از مهرماه و بازگشایی مدارس اعلام خواهد شد.

سرویس مدرسه محمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: شورای چهارم شهر تهران مصوبه‌ای در رابطه با افزایش کرایه سرویس مدارس نداشته است.

وی افزود: تصمیم گیری در رابطه با افزایش کرایه‌ها در ابتدای مهر ماه به شورای پنجم شهر تهران واگذار شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نشست اعضای کمیسیون عمران با کارشناسان حوزه حمل و نقل اظهارکرد: اعضای کمیسیون عمران شورا جلساتی را با کارشناسان حوزه حمل و نقل خواهند داشت تا بتوانیم در رابطه با افزایش و یا عدم افزایش کرایه سرویس مدارس تصمیم گیری کنیم.

علیخانی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش درخواستی مبنی بر افزایش کرایه سرویس مدارس را ارائه نکرده است تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش تاکنون درخواستی برای افزایش کرایه سرویس مدارس به شهرداری ارائه نکرده و این احتمال وجود دارد که این درخواست ارائه نیز نشود.

وی با اشاره به لزوم افزایش احتمالی کرایه سرویس مدارس تا قبل از شهریور ماه خاطرنشان کرد: نتایج جلسات اعضای کمیسیون عمران با کارشناسان به زودی اعلام می‌شود و اگر قرار به افزایش کرایه سرویس مدارس باشد، این افزایش را تا پیش از بازگشایی مدارس اعلام خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *