ضعف عمده روابط‌ عمومی‌ها «مدیریت فرایندی» و «راهبرد و خط مشی»/ انتقاد از پژوهش محور نبودن روابط عمومی‌ها

9:24 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۸۵۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
هیات داوران ششمین دوره آیین سرآمدان روابط عمومی اعلام کرد: کیفیت در فعالیت‌­های روابط عمومی در سطح نازل و غیرقابل قبول قرار دارد و متأسفانه شاهد اهتمام جدی و کافی برای اصلاح روش‌­های ارائه خدمات ارتباطی و ارتقای سطح آنها نیستیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *