ضرورت تسریع در بروزرسانی پروندهها در سامانه آرشیو الکترونیک
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در بازدید از اداره ثبت اسناد منطقه دو کرمان خطاب به کارکنان گفت: با توجه به اینکه اداره ثبت منطقه ۲ شهرستان کرمان جزء شلوغترین ادارات از حیث میزان مراجعه مردم جهت اخذ خدمات ثبتی است، برخورد مناسب و سعه صدر در انجام امور با در نظر گرفتن رضایت خداوند متعال باید مهمترین اولویت کارکنان این اداره باشد.
وی با بیان اینکه کلیه پروندهها و اوراق اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ۲ شهرستان کرمان اسکن و در سامانه آرشیو الکترونیک قرار گرفته اند گفت: باید بروزرسانی اوراق جدید پروندهها در سامانه آرشیو الکترونیک با سرعت و دقت کافی در دستور کار این اداره قرار گیرد تا اخلالی در روند گردش الکترونیکی پروندهها به وجود نیاید.
این مقام قضایی عنوان کرد: با بازرسی و بازدیدهای صورت گرفته مشکلی در روند بروزرسانی به وجود نیامده و بروز رسانی آرشیو الکترونیک به نحو احسن در حال انجام است.
در انتهای این بازدید برخی کارکنان واحد ثبتی منطقه ۲ شهرستان کرمان که وضعیت استخدامی آنان از قراردادی به پیمانی تبدیل شده به پاس زحمات و پیگیریهای مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اهدای لوح از تلاشهای ایشان تشکر و قدردانی کردند.
شایان ذکر است ساختمان جدید اداره ثبت منطقه ۲ شهرستان کرمان واقع در بلوار ۲۲ بهمن در تیر ماه سال جاری توسط رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افتتاح و به بهره برداری رسیده و هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان کرمان است.