رتبه اول خدمات پس از فروش به تویوتا رسید

9:55 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۳۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، نماینده رسمی تویوتا در ایران موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش میان وارد کنندگان خودرو در کشور شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *