رتبه اول خدمات پس از فروش به تویوتا رسید

9:55 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۳۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، نماینده رسمی تویوتا در ایران موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش میان وارد کنندگان خودرو در کشور شده است.

به گزارش گروه اقتصاد ، در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، نماینده رسمی تویوتا در ایران موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش میان واردکنندگان خودرو در کشور شده است.

در این گزارش،40 تولید کننده و وارد کننده خودروهای سبک و سنگین مورد بررسی قرار گرفتند و یک میلیون و دویست و سی و هفت هزار مشتری (شامل ارزیابی عملکرد و سنجش رضایت) در این ارزیابی ها شرکت داشتند.

همچنین ارزیابی میدانی در ارتباط با تعمیرگاه های مجاز در سراسر کشور، از ۲۳۴۸ نمایندگی مجاز صورت گرفته و در ارزیابی از رضایت مدیران نمایندگی های مجاز از عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو نیز ۱۸۷۸ نمایندگی مجاز شرکت داشتند. تعداد پرسنل فنی ارزیابی شده در کلیه تعمیرگاه های مجاز نیز ۲۲۹۴۸ نفر بوده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *