مدیریت شهری بعدی توجه ویژه ای به مراسم های اربعین داشته باشد

10:29 - 17 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۸۲۶
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: درخواست ما این است که مدیریت بعدی شورای شهر و شهرداری توجه ویژه ای به موضوع اربعین و برگزاری مراسم های ویژه داشته باشد.

مدیریت شهری بعدی توجه ویژه ای به مراسم های اربعین داشته باشدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مرتضی طلایی در سیصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اقدامات مناسب صورت گرفته از سوی مدیریت شهری طی 12 سال اخیر، باید اعلام شود که این دوره از مدیریت شهری دیگر تکرار نمی شود.

وی با اشاره به برپایی مراسم های ویژه اربعین تصریح کرد: هر سال شاهد برپایی مراسم های ویژه اربعین از سوی شهرداری بودیم و درخواست ما این است که مدیریت شهری بعدی و شورای شهر نیز این رویه را ادامه دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار تقدیر از نفرات برتر کنکور شد و اظهارکرد: با توجه به رویه سنوات گذشته شورای شهر، درخواست می شود امسال نیز از نفرات برتر کنکور تجلیل شود.

طلایی در خصوص بهره برداری از خط 8 مترو تهران تصریح کرد: 101 ایستگاه در قالب 300 کیلومتر مترو در پایتخت احداث شده و این نشان دهنده عملکرد مثبت مدیریت شهری بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم اربعین اذعان کرد: درخواست ما این است که مدیریت بعدی شهر توجه ویژه ای به موضوع اربعین داشته و تغییرات در مدیریت شهری مراسم اربعین را تحت الشعاع قرار ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *