تبلیغات عجیب و غریب!

15:27 - 08 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۹۶۴
جرقه ایجاد اولین فروشگاه لوازم دست دوم به صورت حراجی در ذهن یک ایرانی به نام پی‌یر امیدیار در سال ۱۹۹۵ زده شد؛ سال‌ها بعد پس از همه‌گیری استفاده از تلفن‌های هوشمند در کشورمان و رشد روزافزون استفاده از آن، ایده حراجی‌های اینترنتی در ایران هم اجرایی به نظر می‌آمد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *