ماموریت‌های ناجا با بهره‌گیری از نظرات رسانه‌ها اجرا می‌شود

14:01 - 26 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۷۱۶
معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به تعامل نیروی انتظامی با رسانه‌ها، گفت: ماموریت‌های این نیرو با بهره‌گیری از تجربیات و نظرات رسانه‌ها تدوین و اجرا می‌شود.
 ماموریت‌های ناجا با بهره‌گیری از نظرات رسانه‌ها اجرا می‌شودبه گزارش گروه فضای مجازی ، سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص نقش رسانه‌ها در اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت: اجرای برنامه‌ها بدون فضاسازی قبل و بعد توسط رسانه‌ها اثرگذاری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: انسان‌ها و سازمان‌های هوشمند باید ارتباطات وسیع و معناداری با رسانه‌ها داشته باشند؛ رسانه‌ای که به درستی بتواند اخبار را انتقال بدهد و خود باعث تشویش اذعان نشود و یک روشنگری در جهت هر چه بهتر انجام دادن ماموریت‌های مورد نظر انجام دهد.

منتظرالمهدی افزود: نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌هایی است که هم ارتباط خوبی از گذشته تا به امروز با رسانه‌ها داشته و هم اینکه رسانه‌ها با این دستگاه ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

سخنگوی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جایگاه رسانه‌ها را به خوبی می‌داند و تلاش می‌کنیم تا در سایه مشارکت، همدلی و استفاده از تجربیات و نظرات رسانه‌ها، ماموریت‌های بی‌شمار خود را به سرانجام برسانیم.


 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
 
 
منبع: دفاع پرس


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *