واکنش وزارت بهداشت به مشکلات مالی مراکز درمانی یک استان

9:38 - 14 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۶۹۱
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است و از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهیم کرد.
واکنش وزارت بهداشت به مشکلات مالی مراکز درمانی یک استانبه گزارش گروه جامعه ، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در خصوص موضوع مشکلات مالی در بیمارستانهای دولتی یکی از استان‌ها گفت: خدمت رسانی به مردم و بیماران محترم در مراکز دولتی و بیمارستان‌های وزارت بهداشت مانند گذشته انجام می‌شود و مدیران وزارت بهداشت و کارکنان خدوم اعم از پزشکان و پرستاران در همه شهرهای کشور به رغم مشکلات مالی و محدودیت‌های موجود بدون کم و کاست، به حمایت از مردم و خدمت رسانی به آن‌ها ادامه می‌دهند. 

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تهیه هر نوع دارو و ملزومات پزشکی به عهده بیمارستان ها است گرچه بیمه‌ها در پرداخت‌ها تاخیر قابل توجهی دارند و شرکت‌های تامین کننده دارو و سایر ملزومات پزشکی بیمارستان‌ها را تحت فشار قرار داده اند، ولی با فداکاری و ایثاری که در سیستم وجود دارد، روند خدمت رسانی در حال انجام است.

حریرچی افزود: خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است و حتی در یک مورد هم اجازه نخواهیم داد تاخیری در ارائه خدمت به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی ایجاد شود. 

قائم مقام وزیر بهداشت افزود: در مواردی که مشکلات در بعضی از مراکز شدت بیشتری پیدا می‌کند هیات‌های کارشناسی و مدیریتی از ستاد وزارت بهداشت اعزام می‌شوند و ضمن بررسی، مشکل را حل می‌کنند. 

 حریرچی در پایان افزود: ما به مردم اطمینان می‌دهیم که خدمت گذارانشان  از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *