استارت طرح جایگزینی خودروهای کارکرده رنو/ گسترش شبکه فروش و خدمات رنو در سراسر کشور
مدیربازاریابی نماینده رسمی رنو در ایران از راه اندازی طرح جایگزینی خودروهای کارکرده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شرکت بر آن است تا مشتریان رنو بتوانند سفارش گذاری خرید خودرو را با سلیقه خود انجام دهند و در همین راستا فقط در ماه مبارک رمضان 9 مرکز فروش و خدمات پس از فروش به شبکه نمایندگی های ما افزوده شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، محمد مرتضایی مدیر بازاریابی نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در نشست خبری این شرکت که روز گذشته
برگزار شد، اظهار کرد: نگین خودرو به عنوان بزرگترین واردکننده خودرو لقب
گرفته و این موضوع در حالی رخ داده که تنها هدف این شرکت واردات و تزریق
خودرو به بازار نیست.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر، شرکت بر تعداد نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش، پیشرفته و مجهز خود افزوده است که از آنها میتوان به نمایندگیهای یزد، کرمان، تهران، ساری، شیراز، بوکان، کلارآباد، بابل و اهواز اشاره کرد.
مدیربازاریابی نگین خودرو تاکید کرد: ایجاد نمایندگیهای خدمات پس از فروش با تکیه بر مطالعات مشاوران شرکت و شرکت بازرسی و استاندارد ایران انجام میشود که استراتژی اصلی شرکت داشتن نمایندگی مجهز همراه با سرمایه گذاری مطمئن در منطقه به صورت بلند مدت است.
وی بیان کرد: همچنین نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش نگین خودرو از بالاترین استانداردهای رنو فرانسه بهره میبرند که تا انتهای سالجاری تمام نمایندگیهای نگین خودرو مجهز به استانداردهای رنو استور خواهند شد.
مرتضایی گفت: نمایندگیها به قطعات یدکی و تحهیزات تعمیرگاهی مجهز شدهاند که در آینده نزدیک بزرگترین سایت آموزشی خاورمیانه رنو در تهران راه اندازی خواهد شد.
وی همچنین از راه اندازی و افتتاح بزرگترین اداره تحویل مکانیزه در غرب تهران در اواخر سال 97 خبر داد و گفت: برنامه قابل قبول و جامعی در زمینه جایگزینی خودروهای کارکرده نگین خودرو در دسترو کار است که در آینده نزدیک این کار عملی خواهد شد، جایگزینی خودروهای نگین خودرو با الزامات خاصی انجام خواهد شد و ماشینهای خریداری شده توسط نگین خودرو در قالب خودروهای used car عرضه خواهد شد.
مرتضایی از راه اندازی سایت خرید اینترنتی قطعات تمام خودروهای رنو در آینده نزدیک خبر داد و طی قراردادی با شرکت پست، قطعات ظرف مدت 24 ساعت به دست مشتری خواهد رسید.
وی در رابطه با عرضه محصولات جدید نگین خودرو و حواشی ایجاد شده در زمینه برخی از امکانات آنها بیان کرد: خودروهای وارداتی تلیسمان و کولئوس تماما فول آپشن و سازگار با شرایط ایران هستند و به طور مسائل شرکت برای ایمنی هر چه بیشتر مشتریان با توجه به شرایط خیابان و جادههای کشور اپشن هشدار علائم رانندگی را حذف کرده است.
مرتضایی در انتها از برنامه آینده نگین خودرو برای سفارش گذاری مستقیم مشتری و ارائه قیمت محصول انتخاب شده توسط وی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در فرودگاه نوشهر برنامه درگ تلیسمان و هواپیما برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست خبری رضا فاطمی فر مدیرخدمات پس از فروش نگین خودرو گفت: 10 نمایندگی سابق نگین خودرو در حال استانداردسازی و به روزرسانی هستند که در شهرهای رفسنجان، شاهرود، گنبد، بیرجند، سیرجان، بجنورد، همدان، قزوین و نوشهر نمایندگی جدید به تعداد نمایندگیهای نگین خودرو افزوده شده است.
وی با بیان اینکه تا انتهای تابستان تعداد شعب و نمایندگیهای نگین خودرو به 80 شعبه افزایش پیدا خواهد کرد، یادآور شد: 90 درصد شعب فعالیت فروش و خدمات پس از فروش را برعهده دارند که در کنار آن سه مرکز ارائه و انبار قطعات یدکی برای محصولات رنو در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک این تعداد انبار افزایش پیدا خواهد کرد.
فاطمی فر افزود: تمام نمایندگیها یک انبار کوچک برای تأمین و ارائه قطعات پرمصرف دارند که در شش ماه گذشته میانگین سرویس دهی در ارائه قطعات یدکی 85 درصد بوده و باید این میانگین بسیار مناسب را حفظ کرد.
وی تاکید کرد: 35 دستگاه سواری و موتورسیکلت به عنوان نگین سرویس که خدمات در محل را ارائه و پشتیبانی میکنند، در حوزه خدمات پس از فروش فعالیت دارند و این در حالی است که توان ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگیهای نگین خودرو ظرفیت 135 درصدی را دارا است.
فاطمی فر در رابطه با ارائه قطعات کم مصرف گفت: قطعات کم مصرف ظرف 3 تا 4 روز به دست مشتری خواهد رسید و حاشیه قیمتی قطعات یدکی به گونهای تعیین شده است که قطعات اصل و با اصالت در بازار عرضه شود.
انتهای پیام/
وی افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر، شرکت بر تعداد نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش، پیشرفته و مجهز خود افزوده است که از آنها میتوان به نمایندگیهای یزد، کرمان، تهران، ساری، شیراز، بوکان، کلارآباد، بابل و اهواز اشاره کرد.
مدیربازاریابی نگین خودرو تاکید کرد: ایجاد نمایندگیهای خدمات پس از فروش با تکیه بر مطالعات مشاوران شرکت و شرکت بازرسی و استاندارد ایران انجام میشود که استراتژی اصلی شرکت داشتن نمایندگی مجهز همراه با سرمایه گذاری مطمئن در منطقه به صورت بلند مدت است.
وی بیان کرد: همچنین نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش نگین خودرو از بالاترین استانداردهای رنو فرانسه بهره میبرند که تا انتهای سالجاری تمام نمایندگیهای نگین خودرو مجهز به استانداردهای رنو استور خواهند شد.
مرتضایی گفت: نمایندگیها به قطعات یدکی و تحهیزات تعمیرگاهی مجهز شدهاند که در آینده نزدیک بزرگترین سایت آموزشی خاورمیانه رنو در تهران راه اندازی خواهد شد.
وی همچنین از راه اندازی و افتتاح بزرگترین اداره تحویل مکانیزه در غرب تهران در اواخر سال 97 خبر داد و گفت: برنامه قابل قبول و جامعی در زمینه جایگزینی خودروهای کارکرده نگین خودرو در دسترو کار است که در آینده نزدیک این کار عملی خواهد شد، جایگزینی خودروهای نگین خودرو با الزامات خاصی انجام خواهد شد و ماشینهای خریداری شده توسط نگین خودرو در قالب خودروهای used car عرضه خواهد شد.
مرتضایی از راه اندازی سایت خرید اینترنتی قطعات تمام خودروهای رنو در آینده نزدیک خبر داد و طی قراردادی با شرکت پست، قطعات ظرف مدت 24 ساعت به دست مشتری خواهد رسید.
وی در رابطه با عرضه محصولات جدید نگین خودرو و حواشی ایجاد شده در زمینه برخی از امکانات آنها بیان کرد: خودروهای وارداتی تلیسمان و کولئوس تماما فول آپشن و سازگار با شرایط ایران هستند و به طور مسائل شرکت برای ایمنی هر چه بیشتر مشتریان با توجه به شرایط خیابان و جادههای کشور اپشن هشدار علائم رانندگی را حذف کرده است.
مرتضایی در انتها از برنامه آینده نگین خودرو برای سفارش گذاری مستقیم مشتری و ارائه قیمت محصول انتخاب شده توسط وی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در فرودگاه نوشهر برنامه درگ تلیسمان و هواپیما برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست خبری رضا فاطمی فر مدیرخدمات پس از فروش نگین خودرو گفت: 10 نمایندگی سابق نگین خودرو در حال استانداردسازی و به روزرسانی هستند که در شهرهای رفسنجان، شاهرود، گنبد، بیرجند، سیرجان، بجنورد، همدان، قزوین و نوشهر نمایندگی جدید به تعداد نمایندگیهای نگین خودرو افزوده شده است.
وی با بیان اینکه تا انتهای تابستان تعداد شعب و نمایندگیهای نگین خودرو به 80 شعبه افزایش پیدا خواهد کرد، یادآور شد: 90 درصد شعب فعالیت فروش و خدمات پس از فروش را برعهده دارند که در کنار آن سه مرکز ارائه و انبار قطعات یدکی برای محصولات رنو در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک این تعداد انبار افزایش پیدا خواهد کرد.
فاطمی فر افزود: تمام نمایندگیها یک انبار کوچک برای تأمین و ارائه قطعات پرمصرف دارند که در شش ماه گذشته میانگین سرویس دهی در ارائه قطعات یدکی 85 درصد بوده و باید این میانگین بسیار مناسب را حفظ کرد.
وی تاکید کرد: 35 دستگاه سواری و موتورسیکلت به عنوان نگین سرویس که خدمات در محل را ارائه و پشتیبانی میکنند، در حوزه خدمات پس از فروش فعالیت دارند و این در حالی است که توان ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگیهای نگین خودرو ظرفیت 135 درصدی را دارا است.
فاطمی فر در رابطه با ارائه قطعات کم مصرف گفت: قطعات کم مصرف ظرف 3 تا 4 روز به دست مشتری خواهد رسید و حاشیه قیمتی قطعات یدکی به گونهای تعیین شده است که قطعات اصل و با اصالت در بازار عرضه شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *