خودرو زیبا و خوشتیپ مکسوس به بازار میآید
مکسوس که بهعنوان زیرمجموعه تجاریساز سایک موتور شناخته میشد، با رونمایی از محصول جدید خود زنگ خطر را برای رقبا به صدا درآورد.
خبرگزاری میزان -
T۶۰؛ وانتبار جدید مکسوس
مکسوس را در کشورمان با مینیبوسهای آن میشناسیم که توسط شرکت بهمن دیزل عرضهشدهاند. جدیدترین محصول از خانواده مکسوس برای بازار کشومان وانتبار T۶۰ آن است. این خودرو در نمای جلو با داشتن یک جلوپنجره مستطیلی بزرگ، نمایی خشن و قلدر دارد و اگر از بغل به آن نگاه کنیم، ناخودآگاه یاد نیسان فرانتیری میافتیم که این روزها اساس و پایه طراحی مرسدس بنز کلاس X این شرکت شده است. در داخل کابین نیز چیدمان قطعات و طراحی داشبورد را میتوان بالاتر از تمامی وانتبارهای چینی موجود در بازار کشورمان دانست. این خودرو در بازارهای جهانی با ۳ پیشرانه ۱,۸ لیتری و ۲ لیتری بنزینی و همچنین ۲.۸ لیتری توربو دیزل عرضه میشود که احتمالا برای بازار کشورمان نیز، از موتور ۱.۸لیتری بنزینی با ۱۳۳ اسب بخار قدرت استفاده شود. ضمن آنکه چون پیشرانه ۲.۸ لیتری توربو دیزل آن روی ساختههایی از دیگر شرکتهای چینی نیز نصب میشود، میتواند گزینه مناسبی باشد؛ چراکه با ۱۵۰ اسب بخار توان و ۳۶۰ نیوتنمتر گشتاور، میتوان انتظار تواناییهای بسیار بیشتری از این خودرو نسبت به موتور بنزینی حتی در سفرهای خارج شهر و برنامههای آفرودی داشت که از این نگاه میتواند توجه طبیعتدوستان و گردشگران را نیز به خود جلب کند.
این خودرو همچنین در دو نوع تکدیفرانسیل با محور محرک عقب و یا دودیفرانسیل ساخته میشود. مکسوس T۶۰ در کشورمان رقبایی چون کاپرا، وینگل ۵، فوتون تانلند، ایسوزو دیمکس، دانگفنگ ریچ و ... دارد که بسته به نوع پیشرانهاش، در برابر آنها قرار خواهد گرفت که بازهم به لطف طراحی جذابترش، میتوان انتظار بازار خوبی برای آن داشت.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
به گزارش گروه فضای مجازی ، مکسوس که بهعنوان زیرمجموعه تجاریساز سایک موتور شناخته میشد، با رونمایی از محصول جدید خود زنگ خطر را برای رقبا به صدا درآورد.
مکسوس بهعنوان زیرمجموعه تجاریساز سایک موتور شناخته میشد، با رونمایی از محصول جدید خود زنگ خطر را برای رقبا به صدا درآورد. خودرو D۹۰ مکسوس که البته هنوز تولید آن تجاری نشده و قابلیت آزمایش آن فراهم نبود، سال گذشته در نمایشگاه پکن رونمایی شد. به گفته مسئولان این شرکت یک خودرو هوشمند است که بااتصال به اینترنت میتواند امکانات فراوانی را در اختیار راننده خود قرار دهد.
طراحان این خودرو همچنین تلاش کردهاند استفاده از چوب و چرم را در طراحی داخلی این خودرو در اولویت قرار دهند. این خودرو که در نمایشگاه شانگهای نیز به نمایش درآمده بود، بهاحتمال فراوان تا ۴ ماه دیگر به بازار چین عرضه خواهد شد. آنطور که مدیران سایک درباره قیمت این خودرو میگویند، باید انتظار بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار یوان را داشته باشیم که موجب میشود این خودرو در بین خودروهای SUV لاکچری قرار گیرد.
سایک موتور با ۳ نماینده در ایران این روزها تلاش دارد تا حضور هرچه پررنگتری در بازار ایران داشته باشد. حضور بهمن دیزل بهعنوان نماینده محصولات مکسوس، امجی پارس موتور بهعنوان تولیدکننده خودروهای امجی و مدیا موتور نیز که واردات محصولات امجی را برعهده دارد را بگذارید کنار راهاندازی دفتر سایک موتور بهعنوان تنها برند چینی که اقدام به راهاندازی دفتر مستقل در تهران کرده است، همه نشان از برنامهریزی بلندمدت این برند برای بازار ایران دارد. سایک در کشور خودش سال گذشته توانست رتبه نخست را درفروش میان رقبای قدرتمند دیگر به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر به نظر میرسد بازار ایران چه در حوزه خودروهای تجاری و چه در سواری آنقدر اهمیت دارد که خبرنگاران ایرانی را برای معرفی و آشنایی با محصولات جدید خود همراه با یک گروه حدود ۵۰ نفر خبرنگار از سراسر دنیا به شانگهای فرابخواند و در کنار معرفی محصولات جدید خود فضای تست خودروهای جدید خود را برای آنها فراهم کند.
مکسوس بهعنوان زیرمجموعه تجاریساز سایک موتور شناخته میشد، با رونمایی از محصول جدید خود زنگ خطر را برای رقبا به صدا درآورد. خودرو D۹۰ مکسوس که البته هنوز تولید آن تجاری نشده و قابلیت آزمایش آن فراهم نبود، سال گذشته در نمایشگاه پکن رونمایی شد. به گفته مسئولان این شرکت یک خودرو هوشمند است که بااتصال به اینترنت میتواند امکانات فراوانی را در اختیار راننده خود قرار دهد.
طراحان این خودرو همچنین تلاش کردهاند استفاده از چوب و چرم را در طراحی داخلی این خودرو در اولویت قرار دهند. این خودرو که در نمایشگاه شانگهای نیز به نمایش درآمده بود، بهاحتمال فراوان تا ۴ ماه دیگر به بازار چین عرضه خواهد شد. آنطور که مدیران سایک درباره قیمت این خودرو میگویند، باید انتظار بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار یوان را داشته باشیم که موجب میشود این خودرو در بین خودروهای SUV لاکچری قرار گیرد.
سایک موتور با ۳ نماینده در ایران این روزها تلاش دارد تا حضور هرچه پررنگتری در بازار ایران داشته باشد. حضور بهمن دیزل بهعنوان نماینده محصولات مکسوس، امجی پارس موتور بهعنوان تولیدکننده خودروهای امجی و مدیا موتور نیز که واردات محصولات امجی را برعهده دارد را بگذارید کنار راهاندازی دفتر سایک موتور بهعنوان تنها برند چینی که اقدام به راهاندازی دفتر مستقل در تهران کرده است، همه نشان از برنامهریزی بلندمدت این برند برای بازار ایران دارد. سایک در کشور خودش سال گذشته توانست رتبه نخست را درفروش میان رقبای قدرتمند دیگر به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر به نظر میرسد بازار ایران چه در حوزه خودروهای تجاری و چه در سواری آنقدر اهمیت دارد که خبرنگاران ایرانی را برای معرفی و آشنایی با محصولات جدید خود همراه با یک گروه حدود ۵۰ نفر خبرنگار از سراسر دنیا به شانگهای فرابخواند و در کنار معرفی محصولات جدید خود فضای تست خودروهای جدید خود را برای آنها فراهم کند.
T۶۰؛ وانتبار جدید مکسوس
مکسوس را در کشورمان با مینیبوسهای آن میشناسیم که توسط شرکت بهمن دیزل عرضهشدهاند. جدیدترین محصول از خانواده مکسوس برای بازار کشومان وانتبار T۶۰ آن است. این خودرو در نمای جلو با داشتن یک جلوپنجره مستطیلی بزرگ، نمایی خشن و قلدر دارد و اگر از بغل به آن نگاه کنیم، ناخودآگاه یاد نیسان فرانتیری میافتیم که این روزها اساس و پایه طراحی مرسدس بنز کلاس X این شرکت شده است. در داخل کابین نیز چیدمان قطعات و طراحی داشبورد را میتوان بالاتر از تمامی وانتبارهای چینی موجود در بازار کشورمان دانست. این خودرو در بازارهای جهانی با ۳ پیشرانه ۱,۸ لیتری و ۲ لیتری بنزینی و همچنین ۲.۸ لیتری توربو دیزل عرضه میشود که احتمالا برای بازار کشورمان نیز، از موتور ۱.۸لیتری بنزینی با ۱۳۳ اسب بخار قدرت استفاده شود. ضمن آنکه چون پیشرانه ۲.۸ لیتری توربو دیزل آن روی ساختههایی از دیگر شرکتهای چینی نیز نصب میشود، میتواند گزینه مناسبی باشد؛ چراکه با ۱۵۰ اسب بخار توان و ۳۶۰ نیوتنمتر گشتاور، میتوان انتظار تواناییهای بسیار بیشتری از این خودرو نسبت به موتور بنزینی حتی در سفرهای خارج شهر و برنامههای آفرودی داشت که از این نگاه میتواند توجه طبیعتدوستان و گردشگران را نیز به خود جلب کند.
این خودرو همچنین در دو نوع تکدیفرانسیل با محور محرک عقب و یا دودیفرانسیل ساخته میشود. مکسوس T۶۰ در کشورمان رقبایی چون کاپرا، وینگل ۵، فوتون تانلند، ایسوزو دیمکس، دانگفنگ ریچ و ... دارد که بسته به نوع پیشرانهاش، در برابر آنها قرار خواهد گرفت که بازهم به لطف طراحی جذابترش، میتوان انتظار بازار خوبی برای آن داشت.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
منبع: بازار نیوز
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *