چرایی مغایرت سند 2030 با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

10:17 - 22 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۱۷۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: در سند 2030 نگاه «انسان‌محوری» مستولی بوده و مغایر با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با اصالت « توحید محوری» است لذا این سند به لحاظ مبنایی دچار مشکل است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *