رشد رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا
به گزارش گروه اقتصاد ، سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در سال گذشته با بهره گیری از سیستم ندای مشتریان(Voc) ، شناسایی ایده های خلاقانه، نوآوری و بهبود مستمر در فرآیندهای کاری، اقدامات موثری در عرصه خدمات پس از فروش انجام داده است.
در این راستا مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و
استاندارد ایران، شرکت سایپا یدک موفق به جهش 4 درصدی شاخص رضایت مشتریان
در حوزه خدمات پس از فروش در سال 95 شده که این میزان، بالاترین درصد رشد
در رضایتمندی مشتریان در بین شرکتهای خدمات پس از فروش و عامل مثبتی در
جهت رشد2.9 % این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 شده
است.
شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 1411 نمایندگی مجاز، عاملیت فروش و تعمیراتی است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایتمندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه در افق 1400، با بهره مندی از کارکنانی توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور شناخته شود.
همچنین رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به آخرین گزارش شرکت
بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار کرد: بر اساس این گزارش، سایپا یدک
موفق شده است با تمرکز بیش از پیش بر تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین
افزایش کیفیت خدمات به مشتریان در نمایندگی های سایپا، شاخص رضایت مشتریان
را ارتقا دهد.
بر این اساس سایپایدک موفق به تحقق دستورات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش رضایت مشتریان شده که این روند در سال جاری رو به رشد خواهد بود.