همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات قانونی و پرشور آماده است

10:38 - 27 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۷۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و برخورد باجرایم وتخلفات انتخاباتی گفت: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات قانونی و پرشور در استان آماده است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و برخورد باجرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات قانونی و پرشور در استان آماده است.

رئیس ستاد پیشگری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی با اشاره به تعامل بسیار خوبی که بین مسئولان اجرایی و نظارتی در امر انتخابات وجود دارد گفت: دستگاه های ذیربط امنیت کامل انتخابات را تأمین کرده اند و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز مانند فضای حقیقی و عمومی در حال رصد و نظارت است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده، تخلفات انتخاباتی به حداقل ممکن نسبت به گذشته رسیده است و تمامی تلاشها با هدف مشارکت حداکثری مردم بزرگوار در انتخابات ساماندهی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به اینکه تمامی حوزه های قضایی استان و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات قانونی و اخلاقی آماده است گفت: شعب ویژه ای برای رسیدگی در تمامی مراحل قانونی تشکیل شده و انشاء الله در روز انتخابات نیز انجام وظیفه خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: شاهد حضور سلایق و علایق مختلف سیاسی- اجتماعی و اقبال خوب عمومی در عرصه انتخابات هستیم. وی افزود: فضای بازعمومی و افکار عمومی پویا در حال حاضر نشان دهنده کارآمدی و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی تأکید کرد: اصل امانتداری باید سرلوحه اقدامات مسئولان باشد و رفتار مسئولان و مردم بزرگ ایران اسلامی باید مانند همیشه در جهان نمونه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: سازوکارهای موجود قانونی امکان خدشه به فرایند انتخابات را به حد صفر رسانده است.

وی نقش مردم در تعیین سرنوشت خود را بسیار مهم دانست و افزود: مردم ما با بصیرت مثال زدنی در مقاطع حساس تاریخی و برهه های مهم زمانی نقش خود را به بهترین وجه ممکن در مسیر رشد، توسعه و تعالی ایران بزرگ ایفا کرده اند و انشاء الله در روز 29 اردیبهشت یک بار دیگر جهانیان شاهد حماسه آفرینی ملت فهیم ما خواهند بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *