شهرداری برنامهای برای افزایش تعداد سازههای تبلیغاتی ندارد/ خالی بودن بخشی از سازهها به دلیل تخلفات ستادهای تبلیغاتی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: برخی از سازههای تبلیغاتی نصب شده از سوی شهرداری در سطح شهر هنوز خالی هستند، اما برخی از ستادهای تبلیغاتی علاقهای به استفاده از این سازهها ندارند.
خبرگزاری میزان -
عیسی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: نصب سازههای تبلیغاتی در سطح شهر تهران بر مبنای مطالعات صورت گرفته است و وضعیت سازهها و نحوه نصب آن در دورههای گذشته انتخابات را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده ایم.
وی افزود: در رابطه با جانمایی سازهها نیز شرایط قبل را بررسی کرده و پس از آن تعداد سازههای مورد نیاز در انتخابات این دوره شوراها و ریاست جمهوری و نحوه جانمایی آنها را مشخص کرده ایم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به قابلیتهای سازههای نصب شده در سطح شهر تهران اظهارکرد: سازه هایی که اکنون در سطح شهر تهران نصب شده اند به صورت دو طرفه بوده و ستادهای کاندیدها میتوانند از این سازهها استفاده حد اکثری داشته باشند.
علیزاده در خصوص ملاحظات صورت گرفته در نصب سازهها خاطرنشان کرد: سازههای تبلیغاتی موجود در سطح شهر تهران به گونهای جانمایی شده اند که در محل تردد خودورها و عابرین پیاده نباشند.
وی ادامه داد: نصب نادرست تبلیغات کاندیداها میتواند منجر به تصادف خودروها شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه " در سطح شهر تهران با مشکل کمبود سازه مواجه نیستیم" تصریح کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته کمبود سازه تبلیغاتی احساس نمیشود و اکنون سازه هایی هستند که در سطح شهر جای خالی داشته و میتوانند میزبان تبلیغات کاندیدای شورای شهر باشند.
علیزاده تاکید کرد: تیمهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر تهران نسبت به چسباندن تبلیغات به روی درختان، پلهای عابر پیاده و همچنین علائم راهنمایی و رانندگی میکنند و استقبالی از سازههای تبلیغاتی ندارند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *