شهرداری برنامهای برای افزایش تعداد سازههای تبلیغاتی ندارد/ خالی بودن بخشی از سازهها به دلیل تخلفات ستادهای تبلیغاتی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: برخی از سازههای تبلیغاتی نصب شده از سوی شهرداری در سطح شهر هنوز خالی هستند، اما برخی از ستادهای تبلیغاتی علاقهای به استفاده از این سازهها ندارند.
عیسی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: نصب سازههای تبلیغاتی در سطح شهر تهران بر مبنای مطالعات صورت گرفته است و وضعیت سازهها و نحوه نصب آن در دورههای گذشته انتخابات را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده ایم.
وی افزود: در رابطه با جانمایی سازهها نیز شرایط قبل را بررسی کرده و پس از آن تعداد سازههای مورد نیاز در انتخابات این دوره شوراها و ریاست جمهوری و نحوه جانمایی آنها را مشخص کرده ایم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به قابلیتهای سازههای نصب شده در سطح شهر تهران اظهارکرد: سازه هایی که اکنون در سطح شهر تهران نصب شده اند به صورت دو طرفه بوده و ستادهای کاندیدها میتوانند از این سازهها استفاده حد اکثری داشته باشند.
علیزاده در خصوص ملاحظات صورت گرفته در نصب سازهها خاطرنشان کرد: سازههای تبلیغاتی موجود در سطح شهر تهران به گونهای جانمایی شده اند که در محل تردد خودورها و عابرین پیاده نباشند.
وی ادامه داد: نصب نادرست تبلیغات کاندیداها میتواند منجر به تصادف خودروها شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه " در سطح شهر تهران با مشکل کمبود سازه مواجه نیستیم" تصریح کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته کمبود سازه تبلیغاتی احساس نمیشود و اکنون سازه هایی هستند که در سطح شهر جای خالی داشته و میتوانند میزبان تبلیغات کاندیدای شورای شهر باشند.
علیزاده تاکید کرد: تیمهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر تهران نسبت به چسباندن تبلیغات به روی درختان، پلهای عابر پیاده و همچنین علائم راهنمایی و رانندگی میکنند و استقبالی از سازههای تبلیغاتی ندارند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *