لزوم اهتمام در خدمت رسانی به مردم و تکریم مراجعین دستگاه قضایی

13:46 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۸۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
گل‎محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اهتمام خدمت رسانی به مردم گفت: بایستی در راستای تحقق این امر همه مسئولین حوزه‎های قضایی استان نظارت دقیق بر زیر مجموعه خودداشته باشند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، نشست قضایی استان زنجان که با حضور معاونین دادگستری استان زنجان، روسا و دادستان‎های حوزه‎های قضایی، حضور گسترده  قضات تجدید نظر، محاکم، دادسرا، شوراهای حل اختلاف و قضات بازنشسته در شهرستان سرعین برگزار شد.

گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان در این نشست از حضور کلیه قضات استان در نشست قضایی ،از مساعدتها و تمهیدات ارزشمند  رییس حوزه ریاست قوه قضاییه ،معاون اجرایی حوزه ریاست و مسولین دادگستری استان اردبیل در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن این نشست تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولین دادگستریهای سراسر کشور با رییس قوه قضاییه و تاکید ایشان بر اهتمام مسئولین به فرامین مقام معظم رهبری در جهت ایجاد فضای امن و سالم  در جهت  حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوقهای رأی افزود: همه ما بایستی در تأسی از منویات رهبر انقلاب اسلامی به وظایف قانونی خود و صیانت از آرای مردم که به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است تلاش و اهتمام کنیم.

رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به انتخابات پیش رو خصوصا انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد :همه ما باید با مشارکت خود زمینه ایجاد فضای سالم ،امن و انتخابات قانونمند را  فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: آیت الله آملی لاریجانی در جمع مسولین دادگستری‎ها ،اهتمام خدمت رسانی به مردم، تکریم مراجعین دستگاه قضایی و جلب رضایت آنها را مهم و امری ارزشمند برشمرد ، بایستی در راستای تحقق این امر همه مسئولین حوزه های قضایی استان نظارت دقیق بر زیر مجموعه خودداشته باشند.

گل محمدی حمایت از سرمایه گذاری داخلی را در راستای جلوگیری از قاچاق کالا امری مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: با حمایت از سرمایه گذاری  داخلی و ایجاد اشتغال زمینه تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال) فراهم خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *